מכבי פ”ת מחזיקת הגביע

גביע ילדים ב': גמר הגביע בין מכבי פ"ת אלופת ליגת מרכז לבית"ר טוברוק מצמרת ליגת שרון נגמר בניצחון של הפתח-תקוואים 2:1. ליאם וינשטיין עם שער מרהיב וג'ונתן וימוס כבשו לפ"ת, אסף ארביב צימק לטוברוק בסיום. מכבי פ"ת מסיימת עונה עם דאבל, עדי מישאל מאמן הקבוצה על הזכייה בגביע: "אין ספק שזה הדובדבן"

גביע ילדים ב’ – מכבי פ”ת מחזיקת הגביע לעונת 20-21 (יח”צ)

אחרי עונה נהדרת של מכבי פ”ת בליגה, עם זכייה באליפות ליגת מרכז. ולאחר מסע מרהיב בגביע המדינה, כשהיא חולפת על פניהן של מכבי ת”א דרום, הפועל ת”א ומכבי ת”א צפון בסיבובים המוקדמים. פגשו אמש הפתח-תקוואים את בית”ר טוברוק שניצחה בחצי הגמר את עירוני קרית.

רוצה להצטרך למחנה של האלופים מחיפה, פרטים והרשמה – לחצו על הבאנר!

אי הוודאות הסוררת בשבועות האחרונים סביב מחלקת הנוער של בית”ר טוברוק, והעובדה שמספר שחקנים מהקבוצה ביקשו לעזוב, הטילה ספק מסוים באשר להרכב הקבוצה שיעלה למשחק הגמר. אך כיאה למעמד גמר הגביע, טוברוק בסופו של דבר הגיעה בהרכבה החזק, במטרה להניף את הגביע בתום המשחק.

מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של פ”ת עם יכולת נהדרת של הטריו – וינשטיין ג’ורג’ וגורן, הרבה בעקבות יכולת טובה של שוער טוברוק ואי דיוק בפעולה האחרונה של פ”ת, השאירה את התוצאה בעינה והקבוצות ירדו להפסקה לאחר מחצית ללא שערים.

טוברוק פתחה מצוין את המחצית השנייה. אחרי חמש דקות של משחק, הגבה מימין ונגיחה של בן טאו נעצרה על ידי שוערה של פ”ת. לא חולפות להן שתי דקות ועידו אטלן שלח בעיטה נהדרת שנעצרה רק בעמוד השער.

קצת יותר מרבע שעה במחצית השנייה, חזינו בשער מרהיב שלא רואים בכל משחק. ליאם וינשטיין הפעלתן שלח בשמאל כדור נפלא מ-35 מטרים הישר לחיבורים – 1:0 מרהיב למכבי פ”ת.

ליאם וינשטיין – עם שער מרהיב מ-35 מטרים (אתר ג’וניורליג)

פחות מעשר דקות לסיום היו אלה שוב הפתח-תקוואים. הגבהת כדור מאגף ימין, נועם ג’ורג’ שהקשה מאוד על שחקני ההגנה של טוברוק במהלך כל המשחק, הטעה בתוך הרחבה שחקן הגנה של טוברוק ובעט לשער, אך הכדור נהדף על ידי שחקן הגנה וג’ונתן וימוס שהשתלט על הכדור החוזר שלח את הכדור פנימה – 2:0 לפ”ת.

האפליקציה שיכולה להיות המאמן הדיגיטלי שלכם – לחצו להורדה בחינם!!!

שלוש דקות לסיום, עידו אטלן הגביה כדור חופשי לזכות טוברוק, הכדור הושמט על ידי שוערה של פ”ת, בן טאו מסר לאסף ארביב שמקרוב צימק את התוצאה. עם תום 7 דקות תוספת זמן, מכבי פ”ת מנצחת את בית”ר טוברוק 2:1 וזוכה בגביע המדינה לעונת 20-21. פ”ת מסיימת עונה חלומית עם אליפות וגביע.

עדי מישאל מאמנה של הדאבליסטית הגיב לאחר הזכייה: “עם המון רצון וכישרון הילדים הראו עליונות ואני גאה בהם אחד אחד. כל הקרדיט מגיע להם, הגביע הזה הוא שלהם. אחרי עונה מטורפת ומדהימה שבה הילדים התקדמו בפן האישי והקבוצתי, אין ספק שזה דובדבן”

אופיר לוזון – סיום עונה הכי מתוק שאפשר (אתר ג’וניורליג)

אופיר לוזון מנהל מחלקת הנוער הנהדרת של מכבי פ”ת בירך: “שמח מאוד בשביל הילדים והצוות שמסיימים את העונה הכי מתוק שאפשר. כנראה שהזכייה מוצדקת לאור המשחקים הקשים שהיו לקבוצה בדרך. הכי חשוב שימשיכו לעבוד קשה וליהנות מהדרך. גאים בהם”.

קרא עוד
Back to top button
Close