גביע נערים ב’: אור יהודה – קריית אונו

"נגיע מוכנים למשחק ונעשה את המקסימום" כך טען אלירן שערי מאמנה של מ.כ עירוני אור יהודה נערים ב', לקראת המפגש המסקרן של קבוצתו מול הפועל קריית אונו.

אלירן שערי מאמנה של אור יהודה, נגיע מוכנים ונעשה את המקסימום (יח”צ)

גביע המדינה לנערים ב’ יוצא לדרך בסוף השבוע הקרוב, פגשנו את אלירן שערי מאמנה של אור יהודה ממחוז דן אשר תארח את הפועל קריית אונו ממחוז המרכז.

ספר לנו קצת על ההכנה של הקבוצה לקראת פתיחת העונה?
“עשינו מחנה אימונים של שלושה ימים בקיבוץ דורות, עשינו מספר משחקי אימון שבאחד מהם אפילו ניצחנו את רמת השרון 0:3, עשינו הכנה טובה לליגה. יש לנו סגל איכותי ולא פחות חשוב חומר אנושי טוב בקבוצה.

מ.כ עירוני אור יהודה נערים ב’, מוכנים לפתיחת הליגה (יח”צ)

מה המטרות שלכם לקראת העונה שבפתח?
“השאיפה שלנו זה להיות כמה שיותר גבוה בטבלה ובגביע להצליח לפחות כמו שהצלחתי בשנה שעברה גם עם נערים ב’, שהגענו עד לשלב מתקדם בגביע. יש חומר שחקנים טוב וביחד עם התשוקה והרצון של כולם אני מקווה שנעשה עונה טובה. נתחיל את הליגה ונראה איפה אנחנו עומדים, כל שנה הליגה חדשה ואתה לא יודע ממש את יחסי הכוחות בליגה”.

איך אתה מעריך את יחסי הכוחות מול קריית אונו שמגיעה ממחוז המרכז?
“המשחק שקול מאוד, אין יתרון כזה או אחר לאף אחת מהקבוצות. מי שתבוא יותר מוכנה ויותר מחויבת תיקח את המשחק, בפרט שזה משחק גביע שבו הכול פתוח. השנתון הזה של קריית אונו שיחקו בשנה שעברה בליגת נערים ג’ מרכז ליגה מאוד חזקה ואיכותית עם קבוצות מהשורה הראשונה. זה לא הולך להיות קל אבל אני מאמין בקבוצה שלי. עשינו הכנה טובה, נגיע מוכנים למשחק ונעשה את המקסימום”.

קרא עוד
Back to top button
Close