זינקה למקום הראשון עם ניצחון משכנע במשחק העונה

ילדים א' חוף: מחזור אחד לסיום הסיבוב הראשון, מטה אשר מנצחת את המוליכה קרית שמונה וחולפת על פניה לראש הטבלה.

ילדים א’ חוף: מטה אשר דוברת על קרית שמונה בדרך למקום הראשון בטבלה (יח”צ)

מחזור 14 בליגת ילדים א’ חוף זימן לנו את משחק העונה בין קרית שמונה שהוליכה את הטבלה ערב המחזור, למטה אשר מהמקום השני, עם שתי נקודות פחות מקרית שמונה שהייתה בלתי מנוצחת, לדו קרב ישיר על המקום הראשון בליגת חוף.

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!

המארחים ממטה אשר עלו ליתרון לאחר פחות מעשר דקות של משחק, לאחר שיהונתן אדרעי ניצל ערבוביה ברחבה לאחר הגבהת כדור קרן ודחק מקרוב את הכדור לרשת של קרית שמונה – 0:1 למטה אשר שהצליחה לשמור על היתרון עד השריקה למחצית.

יהונתן אדרעי כובש את השער הראשון במשחק

רבע שעה במחצית השנייה ומטה אשר הגדילה את היתרון, לאחר שיובל עופר בכדור קשתי מעל שוערה של קרית שמונה העלה את מטה אשר ליתרון 0:2.

שחקני מטה אשר מעודדים מיתרון במשחק העונה לא הורידו את הרגל מהגז, ובחלוף חמש דקות נוספות, אריאל אלבז, מלך השערים של הקבוצה, הבקיע את השלישי ואת שערו ה-10 העונה בליגה.

חמש דקות לסיום, מתן קוסטיקה כבש את השער היפה במשחק עם כדור נפלא מ-16 מטרים לחיבורי הקורות – 0:4 חלק ומשכנע לשחקניהם של אשר דיין ועוזרו שלומי נחמיאס, על קרית שמונה שסופגת את הפסדה הראשון העונה.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

אשר דיין מאמן מטה אשר סיכם לאתר ג’וניורליג את הניצחון במשחק העונה שהזניק את קבוצתו למקום הראשון בטבלה: “משחק נגד קבוצה טובה שעדין לא הפסידה העונה, השחקנים עלו נחושים ומחויבים מהדקה הראשונה ואני שמח על התוצאה בסיום. הכי חשוב שיהיה המשכיות, שכולנו נהיה בריאים והילדים ימשיכו להנות”

לטבלת ילדים א’ חוף:     https://bit.ly/3l8w3gY

קרא עוד
Back to top button
Close