מינויים חדשים בנתניה

יוסי בן שטרית התמנה למאמן נערים א׳ של מכבי נתניה במקומו של יוסי טויל, שרק בחודש שעבר עזב את המועדון הנתנייתי אחרי 16 שנים ועבר לאמן את הנוער של הפועל ב״ש. בנוסף, סשא פלדמן יאמן את קבוצת ילדים א' (שנתון 2007) במחלקה.

יוסי בן שטרית, חצה את הכביש ויוביל את קבוצת נערים א’ של מכבי נתניה (יח”צ)

יוסי מזוהה עם מחלקת הנוער של טוברוק מאחר ו- 12 שנים שימש במועדון בתפקידים שונים. הוא עמד על הקווים בשנתונים רבים במועדון ואף שימש כמנהל מקצועי בחטיבה הצעירה.

יוסי הגיע בטוברוק 4 פעמים למעמד גמר גביע המדינה, כשמתוכם הוא הניף את הגביע פעם אחת עם קבוצת נערים א׳ ( עונת 18/19). הוא זכה בגביע נייקי עם שנתון נערים ג׳.

יוסי משמש גם כעוזר מאמן של תומר קשטן בקבוצת הבוגרים של כפר קאסם בליגה הלאומית, כשאשתקד הם הובילו יחד את הקבוצה למקום השישי והמכובד- במרחק 4 נקודות בלבד מהמקום השלישי. עד כה לנתניה 6 נקודות בקופה. הקבוצה רשמה שני נצחונות על מכבי חיפה ובני יהודה, והפסד בודד במחזור השני לקריית שמונה.

רצה הגורל והמשחק הראשון אותו ינהל יוסי במדים הצהובים שחורים יהיה הדרבי הקבוצתי וגם הדרבי האישי שלו בו תארח טוברוק את מכבי נתניה במחזור הרביעי.

סשה פלדמן, יתפוס את מקומו של דניאל סבח על הקווים עם ילדים א’ של נתניה (יח”צ)

עוד מינוי מעניין במכבי נתניה הוא מינוי של סשה פלדמן מנהל הקבוצה הבוגרת למאמן ילדים א’ (שנתון 2007). סשה הגיע במקומו של דניאל סבח שעזב לקדימה צורן.

אין ספק שבנתניה קמה לה מושבה חדרתית משמעותית. (מאמן ילדים ב’ יוסי אשתמקר ומאמן טרום א’ רן בר גם הם חדרתיים) וימים יגידו אם המושבה הזאת תצליח להביא את מחלקת הנוער של נתניה למקומות שישראל צרפתי מכוון אליהם.

קרא עוד
Back to top button
Close