אדומים אשדוד מנצחת את מרמורק בקרב הצמרת

נוער ארצית דרום: בדו קרב בין הראשונה לשנייה בטבלה, גברו אמש האשדודים 0:3 על הפועל מרמורק, כשהקבוצה שומרת על מאזן ללא הפסד, ערב קרב הצמרת במחזור הבא מול בית"ר נורדיה.

נוער ארצית דרום: אדומים אשדוד עם ניצחון על הפועל מרמורק בקרב הצמרת (נזיה סולטן)

הליגה הארצית לנוער מחוז דרום מספקת לנו במחזורים האחרונים סדרה של קרבות צמרת, ראש בראש, בין הרביעייה הפותחת של צמרת הליגה. במוקד של המחזור ה-11 היה הדו קרב האדיר בין אדומים אשדוד, הקבוצה היחידה בליגה שטרם נוצחה, להפועל מרמורק השנייה בטבלה. חשוב להזכיר כי בתום העונה, שתי הראשונות תעפלנה לליגה הלאומית לנוער.

אדומים אשדוד הגיעו למשחק אחרי ניצחון חוץ על עליה כפ”ס, אחת מרביעיית הצמרת, אשר איבדה גובה השבוע לאחר הפסד החוץ לבני אילת, בעוד מרמורק הנחילה הפסד בכורה העונה לבית”ר נורדיה, הצלע הרביעית ברביעיית הצמרת.

המשחק במחצית הראשונה היה שקול, כאשר אשדוד הגיעו לקצת יותר מצבים, עם כמות גדולה של קרנות שלא מומשו לכדי הבקעה, בעוד מרמורק סגרו היטב מאחור ויצאו להתקפות מעבר מסוכנות, בדומה למשחק שבוע שעבר בו הקבוצה ניצחה את בית”ר נורדיה.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

קרוב לסיום המחצית, כדור קרן לזכות אדומים אשדוד הוגבה אל תוך הרחבה, הגנת מרמורק הרחיקה לא טוב את הכדור ושלומי עמר שעמד על קו ה-16, עצר את הכדור על החזה ושלח כדור מהאוויר למשקוף ופנימה – 0:1 לזכות האשדודים, שירדו עם יתרון למחצית.

שלומי עמר עם שער מרהיב מוריד את אשדוד ליתרון במחצית (נזיה סולטן)

ספיגת השער בדקה הקריטית ככל הנראה השפיעה על שחקני מרמורק, שכבר לא נראו אותו דבר במחצית השנייה. אשדוד היו טובים יותר ושלטו במשחק עם לא מעט מצבים לכיבוש. אחרי כרבע שעה של משחק במחצית השנייה, רועי רימונד מצא את איתי שוקרון בעומק הרחבה, שוקרון הטעה את המגן ושלח כדור לפינה הרחוקה – 0:2 לאדומים אשדוד, כאשר שוקרון מלך השערים של הקבוצה כובש את שערו ה-12 העונה.

עשר דקות לאחר מכן, יורם דמקה קיבל כדור על סף הרחבה וקבע את תוצאת המשחק כשהוא שולח את הכדור לפינת השער. אדומים אשדוד מכניעה את הפועל מרמורק בדו קרב הצמרת ורושמים ניצחון שני ברציפות במפגשים בין הרביעייה הפותחת, ערב משחקם מול בית”ר נורדיה במחזור הבא. נורדיה תארח הערב את רמת אליהו, כאשר ניצחון של הירושלמים והם חולפים על פניה של מרמורק בדרך למקום השני בטבלה.

דניאל טולמסוב – הכין נהדר את קבוצתו למשחק, הפנים לקרב הצמרת מול נורדיה (נזיה סולטן)

דניאל טולמסוב מאמנה של אדומים אשדוד סיכם בתום המשחק: “היינו מוכנים לשיטת המשחק של מרמורק, עבדנו על זה כל השבוע. אנחנו בתקופה שכל משחק מרגיש כמו גמר גביע, ככה השחקנים מרגישים זו האווירה, אני משתדל שיהיה כיף ושמח באימונים כדי שהשחקנים יגיעו קלילים ומשוחררים למשחקים. אם הם יגיעו בלחץ למשחקים, ככה זה יראה גם על המגרש. אני גאה בשחקנים שעמדו כמו שעבדנו באימונים, הניצחון מול עליה כפ”ס לא סינוור אותם, הם הגיעו חזקים ודרוכים אני מקווה שנשלים את העבודה

לקראת המפגש במחזור הבא מול נורדיה הוסיף טולמסוב: “משחק מאוד חשוב עבורנו, אם ננצח נעשה צעד מאוד גדול לעבר הליגה הלאומית. אני מקווה שהשחקנים יגיעו באותה דריכות ואפילו יעלו קצת את הרמה ואני מאמין בהם שזה מה שיקרה”.

לטבלת נוער ארצית דרום:   https://bit.ly/3tr1lmR

קרא עוד
Back to top button
Close