איכסל חוזרת למאבק בצמרת הגבוהה

קבוצת נערים א' (שנתון 2004) של הפועל איכסל, אשר שנה שעברה זכתה באליפות נערים ב' צפון, עשתה השבוע ניצחון חוץ מרשים על אלנהדה נצרת שהחזיר את הקבוצה למאבק בצמרת הטבלה. הצטיינו מוחמד עבאס ונאיל דראושה שכבש שלושער.

איכסל נערים א’ – עם חמישייה לרשת של אלנהדה נצרת (אכתילאת עובאדה)

שנה אחרי ששנתון 2004 של הפועל איכסל זכה באליפות נערים ב’ צפון והעלה את קבוצת נערים ב’ של המועדון לליגה הארצית, העונה הקבוצה תחת הדרכתו של המאמן הישאם דראושה, הקבוצה נאבקת בצמרת הטבלה כשהיא יכולה לרשום עליית ליגה נוספת, הפעם מליגת נערים א’ יזרעאל.

לאחר ששמטה שתי נקודות ליגה חשובות במחזור הפתיחה מול עירוני ערערה, כשהיא מאבדת במשחק יתרון של שני שערים. להפועל איכסל היה ברור שכדי להישאר בתמונת הצמרת ובמאבק על הכרטיס לליגה הארצית, אסור לה לאבד נקודות נוספות.

שחקניו של הישאם דראושה יצאו למשחק חוץ מול אלנהדה נצרת שהייתה ערב המחזור במקום החמישי בטבלה. רק כחמש דקות מסיום המחצית הראשונה, שלבי מוחמד הצליח להעלות את האורחים ליתרון ראשון במשחק ולקבוע את תוצאת המחצית – 1:0 לזכות איכסל.

הישאם דראושה וקבוצתו – עוד שלוש נקודות במאבקי הצמרת (אכתילאת עובאדה)

המחצית השנייה הייתה כבר אופרה אחרת, נאיל דראושה קפטן הקבוצה עם שלושער ועומר דראושה שהוסיף שער משלו קבעו ניצחון חוץ נהדר של הפועל איכסל שמתייצבת במקום השני בטבלה מרחק שתי נקודות מאום אל פאחם שבמקום הראשון.

הישאם דראושה סיכם את ניצחון קבוצתו והתייחס למטרות של הקבוצה העונה: “היה משחק טוב עם יכולת קבוצתית טובה שלנו. המטרה שלי זה לבנות שחקנים לקבוצת הנוער שלנו שמשחקת בליגה הלאומית, זה חשוב לא פחות מאשר להיאבק על העלייה שלנו. אנחנו משחקים ורואים את ההתקדמות של השחקנים, לגבי דיבורים על לעלות ליגה, אני לא אוהב להיות בעננים יותר מדי אני תמיד על האדמה, ומה שנקבל אחרי זה בתום העונה נגיד תודה לאל”.

לפרטים לחץ על הבאנר
קרא עוד
Back to top button
Close