אמיר אולברג – מנהלה המקצועי של הפועל יוקנעם

אולברג שניהל מקצועית בעונה האחרונה את מחלקת הנוער של נווה שאנן, חתם על חוזה למספר שנים כמנהלה המקצועי של הפועל יוקנעם. אולברג: "ישנה התעוררות והתעניינות סביב המחלקה"

אמיר אולברג ואלי מזרחי מנכ”ל המועדון לאחר החתימה (יח”צ)

אחרי שהיה מספר שנים מנהלה המקצועי של מועדון כדורגל נוה יוסף ולאחר שבעונה האחרונה היה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של נווה שאנן, אולברג מונה למנהלה המקצועי של הפועל יוקנעם במקומו של שאול דה צוקול.

אמיר הגיב לאתר ג’וניורליג לאחר המינוי: “בשעה טובה חתמנו על חוזה ובשנים הקרובות אני אנהל מקצועית את המועדון. הפועל יוקנעם רוצה להתקדם מקצועית וניהולית. המועדון עשה צעד קדימה מבחינת תנאי עבודה למאמנים, נבנה חדר עבודה למאמנים, עם מחשב נייד משודרג ומכשיר טלוויזיה, בו יערכו השתלמויות עם אנשי מקצוע מובילים. ובימים אלה נבנה חדר כושר במגרש וכר הדשא טופל ברמה גבוהה.

כל אלה והרצון להתפתח מקצועית, מעוררים תשומת לב סביב המועדון והובילו אותי לחתום במועדון”

קבוצת טרום ב’ של המחלקה חזרה להתאמן (יח”צ)

על האתגר במחלקה בכלל ובפרט עם קבוצת הנוער אשר נבנית מחדש, השיב אמיר:
“האתגרים המקצועיים הם בראש וראשונה התמקצעות מקצועית ונתינת מענה לאוכלוסייה הגדלה של העיר, מרמת בי”ס לכדורגל ועד קבוצת הנוער שתבנה מחדש.

לחלוטין, בניית קבוצת הנוער מחדש, תהיה משימה חשובה העונה. בימים הקרובים נגייס מאמן לקבוצה ונקיים גיוס שחקנים נרחב, אשר יצטרפו למספר שחקנים, תושבי העיר, אשר מעוניינים מאוד לחזור למסגרת קבוצתית.

אמיר אולברג – מחכה לו אתגר גדול ביוקנעם, בפרט עם קבוצת הנוער (יח”צ)

אין לי ספק שאם נמצא את המאמן הנכון והרצון הגדול של המועדון, תבנה קבוצה, אשר תזכה לתנאי אימון משודרגים.

מטרות קבוצת הנוער תתפרס לשלוש שנים, כאשר בשנה הראשונה, הרצון שלי היא שהקבוצה תבנה ותתבסס בליגה. ובשנתיים הבאות, עם הצטרפות שחקני נערים א’, להפוך את הקבוצה לתחרותית”.

קרא עוד
Back to top button
Close