בן בנימין מנהל מקצועי במחלקת הנוער של שעריים

במסגרת ההתפתחות של מחלקת הנוער של מכבי שעריים, הערב מונה שחקן ליגת העל לשעבר, בן בנימין, למנהל המקצועי של החטיבה האמצעית והצעירה של המועדון. בן בנימין: "רוצים לעשות משהו אחר שלא היה עד כה בעיר רחובות".

בן בנימין – מנהל מקצועי חטיבה אמצעית וצעירה במכבי שעריים (יח”צ)

מכבי שעריים שמה לעצמה למטרה להפוך את מחלקת הנוער המתחדשת של המועדון לחממה לפיתוח שחקנים בשנים הקרובות. כחלק מהצעדים הרבים שנעשים במחלקה כדי להפוך את החזון למציאות, שעריים הודיעה היום כי שחקן ליגת העל לשעבר – בן בנימין, ימונה למנהל המקצועי של החטיבה האמצעית והצעירה (נערים ג’ – טרומים).

בעיר רחובות, מינוי של מנהל מקצועי באחת ממחלקות הנוער, הינו דבר שלא ארע שנים רבות. בשעריים החליטו בשלב הראשון למנות מנהל מקצועי דווקא לשנתונים הצעירים יותר, כדי לבנות את המחלקה מלמטה למעלה ולייצר בסיס רחב וחזק לקראת השנים הבאות.

בן בנימין אשר גדל במחלקת הנוער של הפועל עכו, בתום גיל נוער הוא שירת במשך ארבע שנים ביחידת 8200 המובחרת של צה”ל ולאחר השירות הצבאי הוא שב לקבוצה הבוגרת של עכו ועלה עימם לליגת העל. בליגת העל הוא שיחק במשך שנתיים בהפועל עכו, שנתיים במכבי נתניה ו-7 שנים בהפועל רעננה בה היה גם קפטן הקבוצה.

בן בנימין – עם רזומה מכובד בליגת העל אחרי שירות צבאי ב 8200, לעמדת המנהל המקצועי (ניר אנשר)

בן יהיה אחראי על התכנים של תוכנית האימונים של קבוצות החטיבה האמצעית והצעירה. בנוסף, בן יוביל את פרויקט המצוינות שבמסגרתו הוא יבחר מספר שחקנים מובילים מכל קבוצה, שיעברו איתו יחידת אימון נוספת בשבוע.

מני סוויסה הבעלים של מכבי שעריים, מינוי מנהל מקצועי ופרויקט מצוינות – הצהרת כוונות ברורה (אייל כהן)

בן בנימין בתגובה לאתר ג’וניורליג לאחר המינוי: “זה אתגר חדש, אני רוצה להעניק לכל השחקנים הצעירים מהניסיון שלי, ללמד אותם להפוך לשחקנים טובים ויותר ושלמים יותר, תוך דגש מעבר ליכולת המקצועית, על הפן הלימודי. עד כמה ששחקן יהיה טוב, אנחנו רוצים לתת לו את החינוך הנכון.

הרבה שחקנים מוכשרים בלי אופי לא הצליחו, אופי זה חלק מהעיצוב של השחקן וזה משהו נוסף שאני יכול לתת מבחינת הניסיון והידע שלי. אנחנו רוצים לעשות משהו אחר שלא היה עד כה ברחובות בכלל ובשעריים בפרט”.

קרא עוד
Back to top button
Close