גדנ”ע ת”א תפגוש את בית”ר ירושלים

נוער לאומית: ב"דרבי הסגניות" שהתקיים הערב כדי לקבוע את זהות היריבה של בית"ר ירושלים, גדנ"ע ת"א מהדרום התמודדה מול נוף הגליל מהצפון. בתום מחצית ראשונה שוויונית, התל אביבים חגגו במחצית השנייה, כל הדרך לקרב השקול מול בית"ר ירושלים.

נתי עזריה מאמנה של גדנע ת”א, משחק אחד מחזרה היסטורית לליגת העל (אתר ג’וניורליג)

לאחר קמפיין ליגה מותח ודרמטי הן בליגה הלאומית צפון והן בליגה הלאומית דרום, נפגשו בערב שבת שתי הסגניות- גדנ”ע ת”א, סגניתה של רמת השרון בדרום, ונוף הגליל- סגניתה של הפועל חיפה בצפון. המנצחת כאמור, תעפיל למשחק הקובע ביום חמישי מול בית”ר ירושלים באצטדיון רמת גן.

לפרטים לחצו על הבאנר!!!

רבע שעה מהפתיחה, כדור ארוך מדוייק מצא את תומר עציוני, שברגל שמאל לא התקשה להכניע את השוער נועם טובול והעלה את נוף הגליל ליתרון. עוד לפני סיום המחצית הראשונה, גדנע ת”א חזרה למשחק כאשר עידו בנבניסטי בישל ללידן סולמנייב, שלא מעד מול השער וכבש את הראשון שלו בערב זה. 1-1 לאחר מחצית נהדרת של כדורגל.

שתי הקבוצות עלו למחצית השנייה בכוחות מחודשים במטרה להבקיע את שער הניצחון המיוחל, והשער הדרמטי הזה הגיע עבור גדנ”ע ת”א. לידן סולמנייב הוא גיבור המשחק עבור התל אביביים, אשר לאחר התקפה קבוצתית יוצאת מהכלל נגח נפלא את השער היקר והעניק לגדנ”ע את הכרטיס למשחק העלייה מול בית”ר ירושלים ביום חמישי, 1-2 על נוף הגליל בסיום.

גדנע ת”א חוגגת העפלה למשחק העלייה לליגת העל

בית”ר ירושלים תגיע למשחק המבחן נגד גדנ”ע ת”א אחרי שהיא הייתה תלויה בעצמה בקרבות ההישארות בליגת העל לנוער, אבל נחלה הפסד נוסף, מה שהוריד אותה לפלייאוף, ואין ספק כי בבית”ר ירושלים רק רוצים שהעונה המאתגרת הזו תיגמר.

נתי עזריה מאמנה של גדנע ת”א בתגובה לאתר ג’וניורליג: “עכשיו יש לנו את בית”ר ירושלים, אנחנו מקווים לעשות את הפינאלה כמו שצריך בעזרת השם”

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי – לחצו וכנסו לאתר החדש!!!!!!
קרא עוד
Back to top button
Close