גיל פישל יאמן את הנוער של בית”ר טוברוק

אחרי ההצלחה הגדולה במכבי נתניה, גיל פישל עובר לאחות העירוני בית"ר טוברוק, במטרה להחזיר את הנוער לליגת העל

גיל פישל מונה למאמן הנוער של בית”ר טוברוק (בית”ר טוברוק)

אחרי שבנה תשתית נפלאה במחלקת הנוער של היהלומים מנתניה, אחרי מספר שנים שהוביל את שנתון 2006 שהרבה בזכות התשתית שבנה, עשו חיל העונה בצמרת הגבוהה של ליגת נערים ב’ על, והשנה הוביל את שנתון 2008 לעונה חלומית עם שליטה מוחלטת בליגת מרכז, כשמכבי נתניה מקדימה מועדונים דוגמת מכבי פ”ת, מכבי ת”א, הפועל ת”א ומכבי חיפה, פישל חוזר לקדנציה שנייה כמאמן הנוער של האחות העירונית – בית”ר טוברוק.

לפרטים לחצו על הבאנר!!!

ההצלחה האדירה של פישל בשנים האחרונות, לא נעלמה מעינים של קברניטי בית”ר טוברוק, אשר סימנו לעצמם למטרה להחזיר עטרה ליושנה ולהחזיר את קבוצת הנוער של המועדון לליגה הבכירה.

פישל, שפיתח עשרות שחקנים שהגיעו לקבוצות בוגרים ברחבי הארץ אמר היום על חתימתו במועדון: “אני שמח מאוד להצטרף למועדון בית”ר טוברוק שידוע בפיתוח וקידום שחקנים רבים לכדורגל הישראלי. אני רוצה להודות לבעלים של המועדון דודו מכלוף, למנכ”ל איציק גניש ולמנהל המקצועי יוסי ג’נח על האמון בי. בעונה האחרונה ראיתי מהצד את ההתפתחות וההתקדמות של המועדון ואני שמח שהמועדון מינה אותי לאמן את הקבוצה שהיא היהלום שבכתר. יש לי כוונה לתת את כל כולי לטובת המועדון ואעשה את המקסימום על מנת לקדם את הקבוצה ולפתח את השחקנים”.

הבעלים דודו מכלוף אמר על מינויו של פישל למאמן קבוצת הנוער: “אני שמח שמאמן בעל ניסיון ושיעור קומה כמו גיל פישל הצטרף אלינו. המטרות שלנו ברורות, ואנו משוכנעים כי גיל יצליח להעמיד קבוצה שתעמוד במטרות שהצבנו לו. גיל הוא חלק מהרוח החדשה הקיימת במועדון, ואנו נמשיך לעשות הכל על מנת להיות הבית של השחקנים הטובים ביותר”.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי – לחצו וכנסו לאתר החדש!!!!!!
קרא עוד
Back to top button
Close