גם מול מכבי ת״א, מכבי פתח תקווה לא עוצרת

ילדים א' מרכז: במשחק ליגה בין מכבי פ״ת מוליכת הטבלה ומחזיקת הגביע, לבין מכבי ת״א - ניצחה פתח תקווה בתוצאה 2:0 משערים של עוז אטדגי ורותם פיומי. רועי גוזלן מאמנה של פ"ת: "שמחתי לראות שהילדים מתפקדים תחת לחץ ברמה גבוהה מול קבוצה איכותית"

ילדים א’ מרכז: מכבי פ”ת לא עוצרת גם לא מול מכבי ת”א (גל פורטמן)

במשחק דחוי מהמחזור ה-12 ששוחק אתמול, ניצחה מכבי פ״ת את מכבי ת״א בתוצאה 2-0. שחקניו של רועי גוזלן הגיעו למשחק נחושים ורוצים יותר והם ממשיכים לשמור על המקום הראשון בטבלה, כשמכבי ת״א דולקת אחריהם בהפרש של נקודה. על המגרש ראינו שתי קבוצות איכותיות עם שחקנים מוכשרים.

שתי הקבוצות נפגשו לפניי שנתיים בגמר הגביע ופתח תקווה זכתה בתהילה. פ״ת היא מחזיקת הגביע זו השנה השנייה ברציפות. הקהל, לא נשאר אתמול אחה״צ אדיש. שחקנים מקבוצות שונות הגיעו כדי לעודד והאווירה ביציע הוסיפה צבע ומוטיבציה לשחקנים במגרש.

מכבי פ”ת ומכבי ת”א – שתיים מהקבוצות האיכותיות ביותר בארץ לשנתון 2006 (גל פורטמן)

ב- 20 הדקות הראשונות המשחק היה שקול והיתנהל ברובו במרכז המגרש. לאחר מכן עברה השליטה לפ״ת עד לסיומו של המשחק. מכבי פ״ת בלטה בהנעת הכדור המצוינת ואיימה על שערם של הצהובים פעמים רבות, כשמתוכן פגש הכדור פעמיים את הרשת. מכבי ת״א לעומתם לא הצליחו להגיע למצבים מאיימים ושוער פ״ת היה השחקן היחיד בקבוצה שלא עבד קשה.

לתל אביבים היה מצב אחד בו הגיעו אל השער, וגם אז הבעיטה הייתה מחוץ למסגרת. לעומת פ״ת שבעטו לקורה, בעטו למשקוף, החמיצו מול שוער והיה נראה שהגול עומד להגיע.

רועי גוזלן מאמן פ”ת וליאור רדלר המנהל המקצועי של המחלקה (גל פורטמן)

את שני השערים כבשה פ״ת במחצית השנייה. סביב הדקה ה- 40 קיבל עוז אטדגי כדור, בעט ריבאונד מחוץ לרחבה לפינת השער והעלה את קבוצתו ל- 1:0. כחמש דקות מאוחר יותר, היה זה רותם פיומי שבעט בעיטה יפהפייה מכ- 18 מטרים וקבע את תוצאת הסיום.

בסיום המשחק שיתף אותנו רועי גוזלן מאמנה של פתח תקווה בתחושתו: “לתוצאה אין חשיבות לא היום נגד מכבי ולא מחר נגד קבוצה אחרת. מאוד שמחתי לראות שכל מה שהילדים מתאמנים אליו במהלך השבוע מתורגם למעשים במשחקים. הם יודעים להפיק מהאימונים את המיטב וגיליתי היום בגרות, אחריות ותעוזה בכל אחת מפעולות הילדים. קבלת ההחלטות של הילדים נכונה מאוד זו התרשמותי, שמחתי לראות שהילדים מתפקדים תחת לחץ ברמה גבוהה מול קבוצה איכותית”.

רועי גוזלן – ניצחון יוקרתי על מכבי ת”א בדרך למקום הראשון בטבלה (גל פורטמן)

במחזור הבא תתארח מכבי פ״ת אצל ירמיהו חולון, ומכבי ת״א תארח את מ.ס אשדוד.  אנחנו כמובן נמשיך לעקוב.

קרא עוד
Back to top button
Close