דרמה בגביע, שוער הנוער בבוגרים

גביע נוער: במסגרת שמינית גמר הגביע פיגרה רמה"ש 2-0 נגד הפועל עליה כפ"ס, אך שער דרמטי בתוספת הזמן שלח את המשחק להארכה שבסיומה נציגת ליגת העל ניצחה 2-5. בנוסף, אורי שוחר שוער הנוער שותף שלשום במשחק הבכורה של הבוגרים בלאומית מול נס ציונה והוכיח שגם לצעירים יש מה לתרום ושילוב הצעירים ימנף את הכדורגל בארץ.

אורי שחר שוער הנוער מקבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת (הפועל רמה”ש)

“צרות של עשירים” במועדון רמת השרון. שני שועריי קבוצת הנוער – אורי שוחר (2003) וניב אליאסי (2002) מתאמנים ומשחקים גם עם קבוצת הבוגרים, וחולקים ביניהם דקות בשתי הקבוצות, כששניהם מפגינים משחק רגל מצוין ויכולת מרשימה בין הקורות. אורי וניב משתייכים גם לסגל נבחרת הנוער. בשנה שעברה שיחק אורי עם נבחרת ישראל בבלארוס.

שלשום, ערך אורי שוחר את הופעת הבכורה שלו בליגה הלאומית עם בוגריי רמת השרון, ונתן הופעה טובה, כשרק בדקה ה-90 הצליחה נס ציונה להכניע את אורי וגרפה את הנקודות לקופתה.

אורי הוא תוצר מובהק של רמת השרון. הוא גדל במחלקת הנוער במועדון ועבר את כל השלבים מטרומים, ילדים, נערים לנוער ובוגרים.

אורי שוחר – הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת (הפועל רמה”ש)

במשחק גביע הנוער מאתמול בו ניצחה בשמינית הגמר- הפועל רמה”ש את הפועל עליה כפ”ס לאחר הארכה בתוצאה 2-5 היה זה ניב אליאסי בין הקורות. האורחים מהליגה המחוזית כבר הוליכו ביתרון שני שערים אחרי שעה של משחק, אך רמת השרון עם שני שערים האחד דרמטי בתוספת הזמן של קורל ברלינסקי, הצליחו לשלוח את המשחק להארכה. בהארכה עליה כפ”ס כבר לא יכלו לקבוצת ליגת העל שהשלימה את המהפך בדרך לניצחון 2-5.

קורל ברלינסקי – שער דרמטי בתוספת הזמן מנע מרמת השרון הדחה מביכה (יח”צ)

אם יש למישהו סיבה להקל ראש ולא לקחת ברצינות את רמה”ש- נזכיר שבעונת 2017/18 ניצחה הפועל רמה”ש את הפועל קריית שמונה וזכתה בגביע המדינה לראשונה בתולדותיה. גם אז היה זה אורן רותם על הקווים, והוא לא יוותר גם הפעם על האפשרות לשחזר את ההישג.

גיא חכמון מאמן השוערים ברמת השרון שמח להחמיא לאורי שוחר על משחק הבכורה בבוגרים: “כשהגעתי השנה למועדון, אורי עלה מנערים א’ לנוער. לפני כחודש וחצי ניב אליאסי השוער הראשון נפצע ואורי ערך את ההופעה הראשונה בנוער. אורי 1.92 מ’ של כריזמה וכשרון הראה מיד שיש על מי לסמוך בשער. כשעלינו בבוגרים לפלייאוף החלטתי כמאמן שוערים שאתן לשוער נוער להשתתף בפלייאוף. אורי שהראה יכולת טובה בנוער נתן את התחושה שאפשר לסמוך עליו. אני מאמין בהעלאת שוערים צעירים, דוגמת דונארומה ממילאן שמשחק כבר מגיל 16-17 והשוער הראשון של לידס שנתון 2001. אורי לקח את ההזדמנות בשתי הידיים, נתן משחק טוב ושלט ברחבה ובמשחק. בהחלט יש על מי לסמוך”.

אורי שוחר שיתף גם הוא בתחושתו להיות חלק מהבוגרים: “מאוד שמחתי לקבל את ההזדמנות. מה שהעצים לי את החוויה היא העובדה שמגיל 7 התחלתי לשחק כדורגל ברמת השרון, ולמרות הצעות מקבוצות אחרות במשך השנים נשארתי בבית. המועדון תמיד תמך בי ואני מחובר אליו. התרגשתי לפני העליה לדשא, וכשהמשחק התחיל הרגשתי מאוד בנוח ובעל בטחון עצמי מכיוון שהצוות והשחקנים נתנו לי תמיכה ולא נתתי להתרגשות להשפיע עליי. אני משוכנע, שאת המשחק הזה לא אשכח לעולם”.

קרא עוד
Back to top button
Close