האוסקר של מכבי ת”א

נוער על: את משחק הצמרת בליגת העל לנוער בין מכבי ת״א ומכבי פ״ת אפשר לסכם בשתי מילים - אוסקר גלוך. שלושער אישי של הקשר המוכשר והצהובים כחולים מושלמים בפסגה.

נוער על: מכבי ת”א עם ניצחון משכנע על מכבי פ”ת (אתר ג’וניורליג)

קרב הצמרת בליגת העל לנוער הסתיים כשאורי דוד הביס את תמיר לוזון. שחקניו של דוד עם ניצחון שלישי ברציפות מושלמים בפסגה, כשלוזון רשם לקבוצתו הפסד ראשון העונה.

אוסקר גלוך הוא הסיפור של המשחק הזה מתחילתו ועד סופו. חובבי הכדורגל צריכים רק לשבת ביציע ולהנות מביצועיו- לפני שאחת מהקבוצות באירופה “תשים עליו את ידה” ותאמץ אותו לחיקה.

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!

שערו של מאור ארליך מפתח תקווה היה האזור הצפוף ביותר במשחק. הצהובים סיכנו את השער פעם אחר פעם, כשבדקה ה-30 ערבוביה ברחבה נוצלה ע״י גלוך שבעט מהאוויר והעלה את קבוצתו ליתרון ראשון.

בחלוף מספר דקות, אוראל באייה הרים כדור לרחבה וגלוך בעט מכ-10 מטרים הישר אל בין החיבורים. דקה למחצית, עידו מזרחי הוכשל ברחבה והשופט שרק פנדל לצהובים. אנר אושמדני החמיץ ובעט הישר לידיו של ארליך.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

במחצית השנייה שוב היו אלו הצהובים שרצו יותר. אם שחקניו של לוזון לא נשברו לגמרי מהגול השני, אוסקר גלוך דאג לכבוש את השלישי והמלאבסים הבינו שמצבם לא טוב, וזו הייתה נקודת השבירה. רבע שעה מתחילת המחצית, קרלוס ריברה בישל כדור למי אם לא גלוך? שהשלים שלושער.

כעשרים דקות לסיום המשחק, ארליך שוערה של פתח-תקווה ניסה להשתלט על כדור גובה ובטעות וחוסר מזל כבש שער עצמי. גילו הצעיר וחוסר ניסיונו גרמו לו לדחוף את שון עדרי שהתגרה בו, ובתגובה קיבל ארליך כרטיס אדום שהשאיר את שחקני פתח-תקווה ב-10 שחקנים. לוזון, שעושה עבודה נהדרת עם שחקניו, יצטרך לעבוד בצד המנטלי עם ארליך מכיוון שלטעויות כאלו אין מקום במגרש הכדורגל ואסור שיקרו.

אריאל לוגסי ודניאל גולאני יכולים היו לשנות במהלך המשחק את התוצאה לטובת פתח תקווה. ידוע כי, משחק הכדורגל הוא עניין של מומנטום. שחקניו של לוזון אומנם הפסידו את המשחק, אך הם עושים עבודה יפה ויחס השערים שלהם כבר עומד על עשרה כיבושים. אם מזל הוא פרמטר בכדורגל אז היום המזל פשוט לא היה איתם.

אוסקר גלוך – שלושער נהדר מול מכבי פ”ת (אתר ג’וניורליג)

אוסקר גלוך כוכב המשחק בתגובה לאתר ג’וניורליג: “אני מאוד שמח לכבוש את השערים הראשונים שלי בנוער, אבל יותר מזה אני רוצה לתת קרדיט לכל הקבוצה שבלעדיהם שום דבר מזה לא היה קורה. זהו אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ולא עוצרים”

לטבלת נוער על:   https://bit.ly/3z2Qa5M

קרא עוד
Back to top button
Close