האור הדולק בחנוכיה הבאר שבעית

טרום א' מרכז: שחקני מכבי חיפה הדרימו אתמול לבאר שבע כדי לפגוש את מכבי המקומית. עשר נקודות בקופה לטובת חיפה היוו את ההפרש לפני שריקת הפתיחה. למרות שחיפה ממוקמת בפסגת הליגה ניצחה מכבי ב״ש בתוצאה 3-1.

טרום א’ מרכז: מכבי ב”ש גוברת על מכבי חיפה (יח”צ)

האם ניצחונה של מכבי ב״ש מאתמול על מכבי חיפה הוא נס חנוכה? החיפאים שהגיעו לבאר שבע ידעו שלא מצפה להם משחק קל. מכבי ב״ש ידועה בליגה כקבוצה בעלת סגנון ואופי מיוחדים, כשדווקא היא באר שבע הקטנה מצליחה לנצח את כל הגדולות הנקרות בדרכה. כך ניצחה ב״ש את מכבי ת״א, הפועל ת״א, הפועל ב״ש, ראשל״צ, הפועל ירושלים ומכבי חיפה.

לנצח את הגדולות אינו עניין של מה בכך, ולא! אין זה נס חנוכה. הקבוצה הכישרונית מהדרום יודעת ללחוץ, לעשות התקפות מעבר מהירות ולעלות לכל מגרש עם אופי בוגר, רוח לחימה ורעב אינסופי.

הבעיה של המועדון הבאר שבעי הקטן היא הפזילה של השחקנים והוריהם למועדונים הגדולים יותר. אולם רוי בן גרא יו״ר המועדון מבין שזו דרך הטבע וכדי להילחם בתופעה הוא מחבק את הילדים, מקדם אותם וגורם להם להאמין בעצמם. ״היום״ הוא אומר ״שחקנים שונים מקבלים טלפונים ממועדונים שכנים ומסרבים לעזוב״.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

הרבה כדורגל לא נראה אתמול במגרש בבאר שבע. שתי הקבוצות עלו במערך תוקף ואגרסיבי. מכבי ב״ש פתחה עם שני חלוצים בניסיון לעקוץ כבר בהתחלה, אולם אחרי כעשר דקות בוצע חילוף ראשון כשחלוץ יצא ובמקומו נכנס קשר, מה שפתח את המשחק. בחלוף מספר דקות נתן וקנין עלה לנגיחה מכדור קרן וכבש את הראשון. 1-0 למארחים.

מעט לפני הירידה למחצית שחקן חיפאי בעט פצצה מ 25 מ׳, הכדור פגע במשקוף ואושר דוד השוער הבאר שבעי פספס את הכדור שפגע בו ונכנס פנימה. שוויון 1-1 הוריד את הקבוצות למחצית.

למכבי חיפה היו במהלך המשחק מספר ניסיונות בטוחים, אולם אושר דוד הבאר שבעי ממצטייני המשחק מנע מהם לכבוש והצליח לשמור על הרשת גם כשנראה היה שהמהפך במשחק קרב.

מילה טובה מגיעה גם להגנה הבארשבעית ובראשה לבלם עידו כהן שמשרה על שחקני ההגנה ביטחון ונוכחותו על המגרש חשובה לקבוצה כולה.

רוי בן גרא וארקדי שיפרין – מובילים קבוצה שמנצחת את המועדונים הגדולים ביותר בארץ (יח”צ)

במחצית השנייה, חילופים חכמים של רוי בן גרא וארקדי שיפרין שעמדו על הקווים הבאר שבעים עשו את ההבדל. כעשר דקות מפתיחת המחצית המגן הימני אלון דודזאדה (האחיין של אופיר) המשתייך לשנתון מתחת ושנכנס כמה דקות קודם, השתלט על כדור קרן ובבעיטת חצי וולה העלה את קבוצתו ליתרון 2-1.

מרגע זה, הבאר שבעים החזיקו את האמצע כשאלעד אליעזר עוד חילוף מוצלח של המאמנים, בעט מ 16 מ׳ הטעה את השוער וקבע את תוצאת הסיום 3-1. הבאר שבעים היו מאושרים כשהחיפאים יכולים להיות מאוכזבים בשל רמת המשחק הגבוהה אותה הפגינו.

מכבי ב”ש טרום א’ – החילופים במחצית השנייה הכריעו את המשחק (יח”צ)

ארקדי שיפרין נתן את תגובתו לאתר ג׳וניורליג לאחר המשחק: ״שתי הקבוצות הן חזקות והיו שוות. על המגרש נראה יותר מאבק ספורטיבי מאשר כדורגל. העובדה היא שאנחנו כבשנו שלושה שערים והם אחד ולכן הניצחון שלנו״.

גם רוי בן גרא נתן את תגובתו: ״נראה היום במשחק הרבה כישרון בשתי הקבוצות. ידענו שמי שיעשה פחות טעויות ינצח. שלא תטעי, השחקנים שלנו חולמים לשחק במכבי חיפה . התפקיד שלנו לפתח שחקנים ולתת להם במה. לאור רמת  המשחק היום אני צופה עתיד ורוד לכדורגל הישראלי״.

קרא עוד
Back to top button
Close