היהלום של הפועל פ”ת מסכם עונה

נערים ב': בר נאוי, היהלום של מחלקת הנוער של הפועל פ"ת, מסכם עונה בה קבוצתו איבדה במחזור האחרון את הכרטיס לליגת העל ואיבדה את האפשרות לעלות דרך הפלייאוף בבעיטות ההכרעה מול עירוני נשר מליגת העל. כמו כן בר מספר על השנה האחרונה בנבחרת ישראל והיכן ישחק בעונה הבאה

בר נאוי – היהלום של מחלקת הנוער של הפועל פ”ת, מסכם את עונת 2018-2019 (אתר ג’וניורליג)

בר נאוי בן ה-16, החל את דרכו בהפועל פ”ת כבר בהיותו בן 6, כשהוא מסומן כיהלום של מחלקת הנוער של המועדון. בר כבש העונה 30 שערים במסגרת הליגה והגביע, כאשר לא מעט מהשערים היו שערים מכריעים. אם במהלך העונה הסדירה, אם בשלבי ההכרעה בפלייאוף ואם בגביע.
בנוסף, בר נכלל בסגל נבחרת ישראל U16 תחת הדרכתם של סאלח חסארמה וגדי ברומר.

קבוצתו של נאוי (הפועל פ”ת שנתון 2003), אשר התמודדה העונה על אליפות נערים ב’ ארצית דרום וכרטיס העלייה לליגת העל. איבדה את המקום הראשון במחזור הסיום, לאחר שהוליכה את הטבלה לאורך מרבית העונה, כאשר הפועל ר”ג חלפה על פניה וזכתה באליפות.

למרות האכזבה העמוקה על אובדן האליפות במחזור הנעילה, הקבוצה הצליחה להרים את עצמה מבחינה מנטאלית, חלפה על פניה של הפועל קריית שמונה מהמחוז הצפוני לאחר שהשלימה ניצחון כפול, 2:3 בביתה ו- 2:1 בחוץ. כאשר נאוי כובש צמד במשחק הראשון ואת שער הניצחון במשחק הגומלין.

את הדו קרב על הכרטיס לליגת העל מול עירוני נשר, שסיימה את העונה הסדירה בליגת העל במקום ה-14. פתח תקווה פתחה עם ניצחון ביתי – 2:3, כאשר נאוי כובש את אחד השערים לזכות קבוצתו.
אך במשחק הגומלין בנשר, משחק שבר ראה מהיציע לאור כרטיס צהוב תשיעי שספג במשחק הגומלין מול קרית שמונה, נשר ניצחה בתוצאה זהה ובדו קרב הפנדלים, נשר ניצחה והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגת העל. מנגד, הפועל פתח תקווה למרות עונה נהדרת, בסופו של דבר נשארת בליגה הארצית.

הפועל פ”ת2003 – הפסידו את הכרטיס לליגת העל ברגע האחרון של העונה הסדירה ושל הפלייאוף (אתר ג’וניורליג)

בר, העונה הסדירה הסתיימה מבחינתכם בצורה אכזרית, כאשר איבדתם את המקום הראשון במחזור האחרון להפועל ר”ג?
“כל העונה היינו משוכנעים שלא נגיע למצב הזה, חשבנו שנדרוס את הליגה. לא חשבנו שהצמרת תהיה כל כך צמודה עד סוף העונה. מבחינתנו, הפועל ראשון לציון הייתה היריבה על האליפות, פחות הפועל רמת גן, ככה זה לפחות היה נראה. באמצע העונה היה לנו חודש אחד פחות טוב עם ארבע תוצאות תיקו, שניים מהם מול רמת גן וראשון לציון וגם בסיבוב השני סיימנו מולן בתיקו. מה יש להגיד, זאת ממש הייתה אכזבה”.

ראו בראשון לציון כיריבה העיקרית על האליפות, אך לבסוף הפועל ר”ג זכתה (אתר ג’וניורליג)

אחרי כזאת אכזבה ומפח נפש, האמנתם שאתם יכולים להשלים את המשימה דרך הפלייאוף?
“במשחק הראשון מול קריית שמונה הובלנו 1:3 במחציתה ראשונה, אבל עלינו חלש במחצית השנייה והם הצליחו לצמק את התוצאה ל-2:3, תוצאה קצת שברירית כשאתה יוצא אליהם למשחק גומלין.
אבל אני האמנתי, כל הזמן האמנתי, בלי קשר להפרש השערים אנחנו ניצחנו והיתרון היה בידנו.
במשחק הגומלין הובלנו 1:0 במחצית, קריית שמונה הצליחו להשוות את התוצאה, כך ששער נוסף שלהם והם היו מדיחים אותנו. אחרי מספר דקות ספגתי כרטיס צהוב, שהמשמעות שלו הייתה שלא אוכל לשחק במשחק השני מול נשר, אם נעבור את קריית שמונה. עברתי עם עצמי מספר דקות לא פשוטות תוך כדי משחק, אבל התעשתי ולשמחתי גם כבשתי את שער הניצחון שהעלה אותנו שלב נוסף בפלייאוף”.

במשחק המכריע מול נשר לא שיחקת בגלל כרטיסים צהובים, תחושה לא פשוטה
“במשחק השני מול נשר לא שיחקתי, הייתי על הגדר ובסערת רגשות. עוד לפני שריקת הפתיחה למשחק הייתי עם דמעות בעיניים על כך שאני לא יכול לקחת חלק במשחק הכי הגורלי, משחק על עונה שלמה”.

ברמה האישית, כבשת העונה 26 שערי ליגה וארבעה שערים בגביע המדינה. אתה מרוצה מהמספרים שלך העונה?
“קשה לי להגיד שאני מרוצה, בגלל איך שהעונה נגמרה מבחינה קבוצתית אני לא מרגיש סיפוק לגבי המספרים האישיים שלי. עונה אחרונה שלי עם הקבוצה ומאוד רציתי להעלות איתם ליגה, כך שאני מאוד מאוכזב”.

למרות הצעות מכל הארץ, בר נאוי בחר להישאר בנוער של הפועל פ”ת (אתר ג’וניורליג)

שנה הבאה שוב ליגה ארצית עם נערים א’?
“לא. היו לי המון הצעות במהלך העונה, אם זה מכבי ת”א, מכבי פ”ת, הפועל ב”ש, מכבי חיפה, בית”ר ירושלים. בסופו של דבר חתמתי חוזה עם הפועל פ”ת, שבעונה הבאה אני קופץ ישירות לנוער. אתאמן עם הבוגרים פעמיים בשבוע, בתקווה שאקבל שם גם דקות משחק. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות ליניב שאקי המאמן שלי ולפרדי דוד המנהל המקצועי, שתמיד דאגו וננתנו מעצמם להצלחה שלי ושל הקבוצה, אני מאוד אוהב ומעריך אותם”.

בר נאוי במדי נבחרת ישראל – מרגיש שמתקדם בכל פעם שמגיע לנבחרת (יח”צ)

איך עברה עלייך השנה בנבחרת ישראל?
“אנחנו עוברים אימונים טובים עם קצב מדהים, בכל פעם שאני הולך לנבחרת אני מרגיש שאני מתקדם יותר ויותר. כשאתה מתאמן עם שחקנים ברמה הכי גבוהה בארץ ועם צוות מקצועי מצוין, אתה מרגיש שזה דוחף אותי קדימה, שאני חייב להוכיח את עצמי כל הזמן כי יש הרבה שחקנים שרוצים להיות חלק מהנבחרת. ברוך השם עד עכשיו הולך לי בסדר גמור בנבחרת, צריך להמשיך ולהתקדם ממשחק למשחק ומטורניר לטורניר”.

קרא עוד
Back to top button
Close