הנבחרת פותחת בתיקו מול המארחת

נבחרת ישראל U19 פתחה הערב (רביעי) את שלב העילית לקראת אליפות אירופה, בתיקו ללא שערים מול נבחרת הונגריה המארחת

נבחרת ישראל U19 פותחת את שלב העילית בתיקו מול המארחת מהונגריה (צילום באדיבות: אסי קיפר)

נבחרת ישראל U19 תחת שרביטו של המאמן אופיר חיים, החלה הערב את משחקי שלב העילית לאליפות אירופה, בבית בו בנוסף לנבחרת ישראל נמצאות נבחרות – המאחרת הונגריה, טורקיה וסקוטלנד.

נבחרת ישראל עלתה למשחק לאחר שנבחרת סקוטלנד הפתיעה קודם לכן את נבחרת טורקיה שניצחה אותה בתוצאה 2:1, כאשר רק הראשונה בבית תעפיל לאליפות אירופה בסלובקיה.

הנבחרת פתחה בהרכב הבא, כאשר להפועל ת”א יש לא פחות מ-5 נציגים בהרכב הפותח:
ליאור גליקליך (הפועל ת”א); עילאי תומר (מכבי ת”א), סתיו למקין (הפועל ת”א), אור ישראלוב (הפועל ת”א), רוי רביבו (מכבי ת”א); אל-ים קנצפולסקי (הפועל ת”א), איליי מדמון (בני יהודה ת”א), אוסקר גלוך (מכבי ת”א); עומר סניור (הפועל ת”א), אריאל לוגסי (מכבי פ”ת), אחמד סלמן (הפועל ירושלים).

הרכב נבחרת ישראל מול הונגריה המארחת (ההתאחדות לכדורגל)

הנבחרת התחילה טוב את המשחק ובחלוף כעשר דקות, פריצה באגף שמאל לאחר חילוץ כדור של אריאל לוגסי, שהחל עמוק בחלק המגרש של ישראל, הגיע לסיומו בחילופי מסירות עם אסוקר גלוך, שהעמיד את לוגסי בעמדה קורצת להבקעה, אך האחרון בעט מחוץ למסגרת.

אוסקר גלוך המשיך להוכיח עד כמה כישרון עם ראיית משחק יוצאת דופן, יש לעושה המשחק של נבחרת ישראל, כאשר שלח מספר דקות לאחר מכן את עומר סניור להזדמנות נוספת מול שערה של הונגריה, אך גם הזדמנות זו כמו מספר הזדמנויות נוספות שהנבחרת הגיעה אליהן במהלך המחצית הראשונה, לא מומשו לידי כיבוש.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי – לחצו וכנסו לאתר החדש!!!!!!

המחצית הראשונה, למרות שליטה ויכולת טובה של נבחרת ישראל, בעיקר עם עבודה מצוינת של חוליית הקישור של ישראל, הסתיימה ללא שערים.

הנבחרת פתחה את המחצית השנייה עם לחץ של שערה של הונגריה, לאחר חמש דקות איליי מדמון קפטן הנבחרת, שחרר כדור נפלא מ-20 מטרים שנעצר רק במשקוף השער. בחלוף דקותיים כדור עומק של אוסקר גלוך לאחמד סלמן שהסתובב נהדר על בלמה של הונגריה ומחמישה מטרים בעט לשער, אך שוערה של הונגריה עצר עם רגלו את הבעיטה.

בדקה ה-70, נמט ההונגרי שלח כדור חופשי מ-20 מטרים אלכסונית מצד ימין, כדור מסובב שכבר עבר את ליאור גליקליך, אך משקוף השער מנע מישראל פיגור, במשחק בו הנבחרת הייתה עדיפה על המארחת מהונגריה.

אופיר חיים מאמן הנבחרת – למרות ההזדמנויות הנבחרת סיימה בתיקו את משחקה הראשון (אתר ג’וניורליג)

אופיר חיים מאמנה של הנבחרת עשה חילוף משולש כאשר עיליי פיינגולד, נועם מוצ’ה ושגיא גניס, נכנסו במקום ועילאי תומר, אוסקר גלוך ואחמד סלמן. עוד קודם לכן עידן טוקלומטי נכנס במקומו של עומר סניור. אך עד הסיום לא נכבשו שערים והנבחרת למרות שהייתה עדיפה במרבית שלבי המשחק על הונגריה, ממוקמת בצוותא עם הנבחרת המארחת במקום השני עם נקודה בודדת, כאשר סקוטלנד בסיום המחזור הראשון מוליכה את הבית עם שלוש נקודות.

בשבת הנבחרת תפגוש את נבחרת טורקיה, אשר לאור הפסדה המפתיע לנבחרת סקוטלנד תגיע במטרה לשחק על כל הקופה

קרא עוד
Back to top button
Close