הפועל פ”ת מנצחת בדרבי

ילדים ג' מרכז: הדרבי של פתח תקווה הוכרע אמש לזכותה של הפועל שגברה על מכבי פ"ת בתוצאה 1:3. דורון רז המנהל המקצועי של הפועל פ"ת: "משחק ספורטיבי באווירה מצוינת והפעם רגלינו הייתה על העליונה".

ילדים ג’ מרכז – הפועל פ”ת מנצחת את מכבי בדרבי (הפועל פ”ת)

בשנה הראשונה של התשיעיות במתכונת החדשה של משחק מרחבת ה-16 האחת לשנייה, החליטו בהפועל פ”ת להשקיע בשנתוני התשיעיות כשהם בונים בכל שנתון שתי קבוצות, כשלכל קבוצה סגל של 15 שחקנים הכולל שני שוערים. ההקפדה על סגל מצומצם ושני מאמנים בכל קבוצה, בנוסף למאמן הכושר שמצטרף לאימון – הוכיחו כי ההתאמות למתכונת החדשה והעבודה הממוקדת שעשו בהפועל פ”ת נושאים פרי.

הדרבי של פתח תקווה שנערך אמש בסירקין, היה חגיגה של כדורגל עם תפאורה ססגונית ואווירה חמה וספורטיבית של דרבי ביציע.

הפועל פ”ת עלתה ליתרון במחצית הראשונה לאחר שכדור חמש הגיע למרכז המגרש ומשם במסירת עומק נהדרת חלוצה של הפועל פ”ת פרץ לבד מול שוערה של מכבי ושלח את הכדור לפינה ופנימה – 0:1 לזכות הפועל, זו הייתה גם תוצאת המחצית הראשונה.

במחצית השנייה הפועל עם כדור עומק בין שני שחקנים, חלוץ הקבוצה עם המהירות הגיע לכדור בין שני בלמיה של מכבי, הקדים את השוער שיצא לעברו ושלח את הכדור בנגיעה לפינה הנגדית – 0:2 להפועל פ”ת אחרי מהלך יפה של כדורגל.

שחקני הפועל אשר מאומנים מאז החזרה מהסגר האחרון על ידי יוסי אליהו המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה והאמצעית ודורון רז המנהל המקצועי של המחלקה כולה, לא הורידו את הרגל מהגז. כדור חופשי ארוך של בלם הפועל הגיע למרכז המגרש, מספר חילופי מסירות הכדור הגיע לחלוץ הקבוצה שבסיבוב שלח את הכדור פנימה – 0:3 להפועל פ”ת.

האורחים ממכבי הצליחו כחמש דקות מסיום המשחק לצמק את התוצאה, אך הדרבי הזה היה כולו של הפועל שבסופו הם זוכים בניצחון יוקרתי 1:3. במחזור הבא הפועל תצא למשחק חוץ מול נס ציונה בעוד מכבי יארחו את הפועל קטמון.

שנתון 2009 קוצרים את הפירות של ההתאמות למתכונת התשיעיות החדשה (הפועל פ”ת)

לטבלת ילדים ג’ מרכז: https://bit.ly/3fHhlu2

דורון רז המנהל המקצועי סיכם לאתר ג’וניורליג את הניצחון בדרבי: “משחק בקצב גבוה של שתי הקבוצות, אבל גילינו עליונות בכל שלבי המשחק. משחק הקרבה של השחקנים ומהלכי כדורגל יפים שהכריעו את המשחק. שמח שהיה משחק ספורטיבי באווירה מצוינת והפעם רגלינו הייתה על העליונה”.

קרא עוד
Back to top button
Close