הפועל רמת גן המועדון המוביל בעיר

נערים א' ארצית דרום: משחק הדרבי מאתמול בין הפועל ר"ג להכח ר"ג התנהל בשליטה אדומה. צמד שערים של סיימון דבוש העניקו להפועל את החותמת - יקירת העיר רמת גן.

נערים א’: הפועל ר”ג גוברת בדרבי על הכח (מדיה הפועל ר”ג)

בשנות השישים משחקי הדרבי בעיר ר”ג היו סוערים, מסקרנים ומותחים בדיוק כמו משחקי הדרבי של ת”א וחיפה. כל רמת גני שנשאל יידע לספר על הדרבים הזכורים כמשחקים הכי חמים בעיר. עם השנים ימי הדרבי הגדולים חלפו.

גם לופא קדוש ז”ל שוער העבר האגדי שיחק באותם שנים בקבוצת הכח ר”ג והיה חלק נכבד מאותם משחקי דרבי נחשבים. לופא סימל את אהבת האדם והכדורגל.

עשרות שנים חלפו, ואתמול נפגשו על הקווים בליגה נערים א’ ארצית דרום- הכח ר”ג אל מול הפועל ר”ג, שעל הקווים שלה עומד אורן קדוש, בנו של לופא האגדי. ואין לי ספק, כי דמותו של אביו ליוותה אותו על הקווים.     

הפועל ר”ג הוכיחה שהיא המועדון הבכיר של העיר (יח”צ)

היריבות בין שני המועדונים היתה מאז ומתמיד מי שולטת בעיר? ואתמול הוכיחה הפועל ר”ג שהיא המלכה של העיר הזו, ושאין זה משנה אם יש לה בית משלה או לא – הפועל ר”ג הוא עדיין המועדון המוביל בעיר.

הפועל ר”ג הגיעה למשחק אחרי ניצחון בשבוע שעבר על הפועל אשקלון שנמצאת בחלק העליון של הטבלה, והכח הגיעה אחרי 2 ניצחונות רצופים על עירוני מודיעין ומכבי אשדוד. הפועל ר”ג ממוקמת במקום הרביעי בטבלה כשבמאזנה – 5 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-2 הפסדים. הכח עם 3 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. 

המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של הפועל ר”ג שהגיעה למספר מצבים קורצים שלא נוצלו, אל מול אפס מצביי הבקעה של הכח. כבר בדקות הראשונות של המשחק בעט סיימון דבוש מהפועל בעיטה חופשית מ-25 מטרים שהרעידה את השער והעלתה את רמת גן ליתרון.

הפועל  לחצה גבוה ויכולה היתה לסיים את המשחק הרבה קודם. בדקה האחרונה לפני הירידה למחצית לחצה הכח בחצי של הפועל וזו הצליחה להשתחרר יפה ומול שער ריק החטיאה וירדה למחצית בתוצאה 1-0.

במרכז סיימון כובש שני השערים (מדיה הפועל ר”ג)

המחצית השנייה נפתחה בעוד מספר ניסיונות של הכח ללחוץ גבוה, אך הם לא הגיעו לכדי מצב הבקעה ממשי. כ- 25 דקות מתחילת המחצית השנייה המגן איתי שוורץ בעט מ-25 מטרים, שוער הכח שמט את הכדור וסיימון דבוש שמוכיח בכל משחק מחדש שהוא תמיד נמצא במקום הנכון, הגיע ראשון לכדור החוזר והכפיל את היתרון ל- 2-0 עם צמד משלו. הפועל ירדה מהמגרש מרוצה כשתווית יקירת העיר לפחות בשבוע הקרוב בכיסה, והנקודות בקופה.

אורן קדוש ויובל שטיינוורצל עושים בהפועל עבודה יפה, וכפי שזה נראה נכון לנקודת זמן זו, גם השנה הקבוצה לא תצליח לעלות ליגה למרות שהמועדון מנסה לכוון לשם בכל הכח. הרצון במועדון הוא לראות את הנוער, נערים א’ ו-ב’ כולם בליגת העל ולהשלים טריו.

אורן קדוש מאמנה של הפועל ר”ג נתן לאתר ג’וניורליג את תגובתו לאחר המשחק: “אני מאוד גאה בשחקנים ושמח כי היינו עדיפים התקפית והגנתית במשחק יוקרתי לקבוצות העיר. ניצחנו והוכחנו עליונות לאורך רוב שלבי המשחק, אך אנחנו חייבים להישאר צנועים ונאמנים לדרך שלנו, כי היא עוד ארוכה מאוד והיא כמובן הדבר החשוב ואותה נצטרך לשמור, ליישם ולחשוב תמיד איך להתקדם ולהשתפר כי הדרך לא פחות חשובה מהתוצאות בטח בגילאים האלה”.

אורן, המשימה לעלות ליגה מתרחקת
“אנחנו חושבים ממשחק למשחק ומתרכזים בדרך שהיא לא פחות חשובה. המטרה היותר חשובה היא לקדם שחקנים שיבינו את המשחק ושיהיו מספיק טובים לליגה ראשונה לנוער ועתידית גם לבוגרים. אם ברגעי ההכרעה נתקרב לאזור העלייה, תוכלי לשאול אותי שוב את אותה שאלה”.

לטבלת נערים א’ ארצית דרום: https://bit.ly/36c5MrG

קרא עוד
Back to top button
Close