הפועל ת”א עם ניצחון משכנע בדרבי

ילדים ב' מרכז: במשחק המרכזי של המחזור האדומים חזרו מפיגור בקרית שלום לניצחון משכנע 6:1 על מכבי ת"א. תומר פינקלשטיין מאמנה של הפועל ת"א: "עלינו יחד כקבוצה וירדנו יחד כקבוצה. היה משחק טוב שלנו, נהניתי לראות את הקבוצה"

הפועל ת”א ילדים ב’ עם ניצחון משכנע בדרבי (אתר ג’וניורליג)

עשרה ימים אחרי שהודחה בדו קרב הפנדלים על ידי מכבי פ”ת ברבע גמר הגביע, קבוצת ילדים ב’ של הפועל ‘איתי תמיר’ ת”א, הנקראת על שמו של איתי תמיר ז”ל, אוהד הפועל ת”א שנהרג, יצאה למשחק הדרבי בקרית שלום כאשר על כר הדשא וביציעים הייתה אווירה של כדורגל וספורטיביות מצד שתי הקבוצות.

אחרי ההדחה ברבע הגמר האדומים יצאו לדרבי בקרית שלום (אתר ג’וניורליג)

המכבים הגיעו לדרבי לאחר שברבע הגמר הם הדיחו את הפועל כפ”ס וכשהם בליגה במקום השני מרחק 3 נקודות ממכבי פ”ת המוליכה. המארחים עלו ראשונים ליתרון, אך שער של נתן סוקולבסקי ויזן וותד הפכו את התוצאה לטובת הפועל ת”א עוד במחצית הראשונה.

במחצית שנייה נהדרת של שחקניו של תומר פינקלשטיין, האדומים שטפו את המגרש כשהם משיגים ניצחון משכנע על מכבי ת”א עם צמד של נועם כהן, שער נוסף של יזן וותד שהשלים צמד אישי ושער של חאלד דכה חתם את התוצאה – 6:1 להפועל בדרבי של תל אביב.

במחצית השנייה האדומים שטפו את המגרש (אתר ג’וניורליג)

תומר פינקלשטיין מאמנה של הפועל ת”א בתגובה לאתר ג’וניורליג בתום הדרבי: “הייתה אווירה טובה בין אם זה ביציעים או במגרש. בסופו של דבר גם המאמן של מכבי זה מאמן שאימן בעבר בהפועל ת”א (תמיר טובול ש.צ) והוא חבר. אנחנו כמובן עושים רוטציות בהרכב כמו בכל שנה ובכל משחק, בטח בילדים ב’ זה משהו שאני מאמין בו לעשות רוטציות בהרכב, אין הרכב קבוע שרץ.

נקלענו לפיגור, ידענו לחזור לפני סוף המחצית ליתרון ולהפוך את התוצאה לטובתנו. כל הסגל שיחק ובמחצית השנייה הילדים פשוט נהנו מהכדורגל. שטפו את המגרש בין אם זה בפעולות הגנתיות או התקפיות, קרוסים לרחבה וסגירות בהגנה. עלינו יחד כקבוצה וירדנו יחד כקבוצה. היה משחק טוב שלנו, נהניתי לראות את הקבוצה”.

תומר, הניצחון המשכנע בדרבי קצת ממתיק את הטעם של ההדחה בפנדלים ברבע הגמר מול מכבי פ”ת עתירת הכישרונות, לאחר שעמדתם מולם היטב לאורך כל המשחק?
“דרבי זה דרבי וזה חשוב בעיקר לילדים, להורים ולאוהדים. נכון שכיף לנצח כל משחק ביחוד דרבי בקרית שלום. אני חושב שהקבוצה שלנו עשתה שיפור אדיר, פתחנו את העונה לא טוב מבחינת איך שנראינו והתוצאות.

אני חושב שבתקופה האחרונה אנחנו בתקופה אדירה מבחינת הבנת המשחק וההתקדמות האישית של כל שחקן במערך הקבוצתי. וזה בא לידי ביטוי מבחינת התוצאות אך בעיקר מאיך שהקבוצה משחקת ומהדרך אנחנו עושים. זה משהו שכולם רואים ומרגישים, אנחנו מקבלים המון מחמאות על כך גם מאנשי מקצוע מחוץ למועדון.

עומר בוקסנבוים – בצוותא עם אסף גרנשטיין, המחלקה בצמיחה אדירה (אתר ג’וניורליג)

המחלקה בצמיחה אדירה בזכות השקט והמקצועיות והמקצוענות שבוקסה ואסף גרנשטיין משרים אם בחטיבה הבוגרת ואם בצעירה. אני רוצה להודות גם לעוזרי המאמן, לעבד דעאס שפתח איתי את העונה וקיבל לאמן את קבוצת הטרומים ולדן שחר שהחליף אותו. אני גאה שהוא יד ימיני ואנחנו עובדים כצוות לכל דבר”.

קרא עוד
Back to top button
Close