חילופי מאמנים ברמת השרון

משה קונסטנטין מונה למאמן רמת השרון, האתגר – הישארות בליגת העל (יח”צ)

קבוצת נערים א’ של הפועל רמת השרון, ממוקמת לאחר שלושה מחזורים בליגת העל מתחת לקו האדום, כאשר במאזנה נקודה אחת מתוך תשע. הקבוצה נוצחה במחזורי הפתיחה של העונה, עוד טרם פגרת גל הקורונה השני, על ידי מכבי חיפה והפועל רעננה, לאחר שבמחזור הפתיחה היא סיימה בתיקו את משחקה מול הפועל חדרה, הממוקמת במקום השני בטבלה.

תקופה קצרה לאחר החזרה לאימונים עם תום הסגר, החליטו ברמת השרון לבצע שינוי על הקווים ולמנות את משה קונסטנטין במקומו של ציקי צפיר.

אחרי עשור שאימן במחלקת הנוער של בני יהודה, ואחרי שאשתקד אימן את קבוצת נערים א’ של בית”ר ת”א, האתגר של קונסטנטין ושנתון 2004 של רמת השרון, יהיה לשמור על מקומה של הקבוצה בליגת העל. שחקני הקבוצה אשר אשתקד נאבקו בחלק התחתון של ליגת נערים ב’ על, ירצו עם חידוש הליגה בעוד כשבועיים, לזנק מעל לקו האדום בדרך לחוף מבטחים. המבחן הראשון של הקבוצה יהיה בחוץ מול קרית שמונה במשחק על 6 נקודות.

משה קונסטנטין – מקווה שהליגה תמשיך רגיל ולא נכנס לסגר נוסף (יח”צ)

משה קונסטנטין התייחס לאתגר הניצב בפניו ובפני קבוצתו: “כמובן אתגר, אבל יש כאן ילדים מקסימים, שזאת בעצם נקודת פתיחה מצוינת, ציקי עשה עבודה טובה גם בעניין זה. בד ובד, נצטרך להפוך אותם לקבוצה שיודעת בסוף העונה את מקומה. על כן על השחקנים לצאת מהמסגרת בכל המובנים – פיזי, אנרגיות וכמובן טקטית. אני מקווה שהליגה תמשיך רגיל ולא נחזור שוב לאיזה סגר, דבר שמוציא את הילדים מפוקוס. אבל בריאות קודמת לכל”.

קרא עוד
Back to top button
Close