חנוכת בית – גדנע מנצחת את עירוני אשדוד

ילדים א' מרכז1: במשחקה הראשון במתקן החדש, גדנע ת"א הצליחה לגמול לעירוני אשדוד על ההפסד בסיבוב הראשון כשהיא מנצחת 1:3 עם שער ובישול של יהלי מסיקה וצמד של רועי פרחי.

ילדים א’ מרכז1: גדנע ת”א עם נצחון במשחק הבכורה במגרש החדש (יח”צ)

בעוד קבוצת הנוער של גדנע ת”א עושה עונה נהדרת ונמצאת בצמרת הגבוהה של הליגה הלאומית לנוער, קבוצת נערים ב’ של המחלקה, במקום השני בליגה הארצית, מרחק נקודה מהמקום הראשון ובעמדת זינוק נהדרת להעפיל לליגת העל וקבוצת נערים ג’ שמתמודדת כבר מספר שנים בליגות מרכז הבכירות. העונה, גם קבוצת ילדים א’ (שנתון 2008) של המועדון שובצה בליגת מרכז1 האיכותית.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

כשהיא חונכת את מגרשה החדש, אירחה הקבוצה בשבת את עירוני אשדוד, לאחר שבסיבוב הראשון האשדודים השיגו ניצחון משכנע 1:6 על גדנע ת”א.

במחצית ראשונה המארחים הפעילו לחץ על שחקני אשדוד אך דווקא האורחים מאשדוד בהתקפת מעבר העלו ראשונים ליתרון לאחר כעשרים דקות. בחלוף כחמש דקות, בעיטה חופשית נהדרת של יהלי מסיקה איזנה את התוצאה ושלחה את השחקנים למחצית בתוצאה 1:1.

יהלי מסיקה מאזן את התוצאה

במחצית השנייה, יהלי מסיקה, הפעם על תקן מבשל, הגביה כדור קרן מצד ימין, ורועי פרחי בתנועה יפה השתחרר ומהאוויר שלח את הכדור לפינה הקרובה – גדנע ת”א מצליחה להשלים את המהפך.

בעיטה חופשית מוצלחת של רועי פרחי, שהשלים צמד אישי, חתמה את התוצאה והעניקה ניצחון 1:3 לגדנע ת”א שרושמת את ניצחונה השלישי העונה, בליגת מרכז1.

רועי פרחי משלים את המהפך במחצית השנייה

שי דקלו מאמנה של גדנע ת”א הגיב לאחר המשחק: “לפני הכל אני רוצה לשבח את הילדים על סבלנות, עבודה קשה באימונים והתמדה לאורך כל העונה, אני מאמין שהשיפור עוד יגדל. לאחרונה חנכנו את מגרשנו החדש, מה שמשדרג את התנאים שהקבוצה מקבלת, בנוסף לצוות המקצועי בראשות עופר פביאן שתומך ונותן עזרה בכל הפרמטרים.

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!

הגענו בשבת האחרונה והכל התחבר במשחק אחד, לאחר כל מה שאנחנו עובדים, גם פה מגיע כל הכבוד לילדים שהראו נחישות והרבה כדורגל יפה. אנחנו משחקים בליגה מאוד חזקה, גדנע שובצה בליגה הזאת כדי להשתפר ולהתחזק, ועם המתקן החדש היה משחק מצוין עם שליטה שלנו בכדור”.

לקראת משחק ההשלמה מהמחזור ה-15 של גדנע ת”א בשבת מול בני אילת, הקבוצה מלווה בכמות לא מבוטלת של הורים תרד לסוף שבוע באילת, כדי להמשיך את המומנטום ולרשום ניצחון ליגה נוסף. מנגד, עירוני אשדוד תנצל את פגרת הגביע, טרם מפגשה עם מכבי פ”ת צפון מצמרת הליגה.

לטבלת ילדים א’ מרכז1:    https://bit.ly/3E5dRNJ

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!
קרא עוד
Back to top button
Close