ייחודי – קורס עריכת וידאו בכדורגל אינטרנטי

אדי דחטיאריוב, מאמן כדורגל בכיר בעל תעודת UEFA A המאמן במחלקת הנוער של הפועל ב"ש, פיתח קורס עריכת וידאו ייחודי שצולם מראש ומועבר באינטרנט ללא מגבלות גאוגרפיות ובזמן שהכי נוח לכם. מהיום כבר לא צריך להניע את הרכב ולנסוע שעות לכיתת הלימוד, מהיום אתם יכולים לעשות את זה מהבית ובזמן שהכי נוח לכם.

ייחודי – קורס אינטרנטי ללימוד עריכת וידאו בכדורגל

אדי ספר לנו קצת מה לומדים במסגרת הקורס הייחודי שפיתחת?
“הקורס הייחודי שפיתחתי בנוי מ-5 שיעורים אינטרנטיים שהוקלטו והוכנו מראש, כאשר כל אחד יקבל גישה אישית לקורס. בקורס עצמו נלמד ונכיר את התוכנה והמסכים שלה, נלמד לייבא ולייצא קבצים באיכויות שונות. נלמד ליצור קטעי עצירה, הילוכים מהירים, איטיים והילוכים חוזרים, מעברים לאורך הקליפ. נלמד לעבוד בשכבות ולייצר צורות, טקסט או סימנים מוסכמים ולשלב אפקטים ייחודים בכדורגל”.

אדי דחטיאריוב – פיתח קורס שמיועד למאמנים, הורים ושחקנים. ללא מגבלה גאוגרפית או זמן

למי מיועד הקורס?
“הקורס תוכנן עוצב והונגש לכל מי שעוסק בכדורגל ורוצה לקחת את הביצועים האישיים/הקבוצתיים שלו או אפילו קטעים ממשחקים בעולם צעד אחד קדימה. כך שהקורס מיועד למאמנים, הורים ושחקנים כאחד.

בעזרת אפקטים ייחודים שייצרתי המותאמים לכדורגל נוכל לייצר סרטון מאפס שכולל בתוכו עריכה ברמה הגבוהה ביותר וניתוח הביצועים.

לאחר חמישה שיעורים ניתן מאפס להגיע לעריכה ברמה גבוהה ביותר

מאמן שרוצה לצורך הדוגמה לקחת קטע מהאימון/משחק שהוא מצלם או לקחת קטע ממשחק כלשהו ילמד לערוך את הסרטון שלו ברמה הכי אינדיבידואלית שיש פר שחקן/חולייה מסוימת, או אפילו לייצר תקציר של מצבים במשחק דוגמת: לחץ בשליש ה-3, בילד אפ מהשוער, הצטרפויות התקפיות או אפילו סגירות לקויות. וכמובן שהכל תלוי במה שהמאמן בוחר להתמקד ולהציג לשחקניו/בהרצאותיו.

הורה/שחקן לעומת זאת יוכלו לקחת את הביצועים האישיים של השחקן וליצור לקט של פעולות בעזרת האפקטים הייחודיים ולהדגיש אך ורק את השחקן מבלי להשתמש בשירותי צילום ועריכה שעולים לא מעט לכל סרטון וסרטון”.

עריכה וניתוח וידאו הפך לכלי חשוב ביותר בעולם הכדורגל

מה היתרון של הקורס שלך על פני קורסים אחרים שקיימים בשוק?
“היתרון הכי גדול של הקורס הזה על קורסים אחרים זו העובדה שהקורס הינו אינטרנטי. כל אחד, בכל מקום בארץ, יכול לעבור את הקורס בזמן שהכי נוח ומתאים לו. בנוסף, הקורס תמיד נשאר זמין וניתן להיכנס אליו שוב ושוב כדי להיזכר ולהשתפר”.

אז כולם מוזמנים – לקורס שיכול להצעיד אתכם קדימה כמאמנים וכשחקנים
מחיר מיוחד לגולשי אתר גו’ניורליג!
לפרופיל באינסטגרם ופייסבוק: Edi Dehtyaryev
למעבר לאתר:
https://mt-edid.wixsite.com/goldangoal
ליצירת קשר: 054-2386216

לחצו לקבלת פרטים
קרא עוד
Back to top button
Close