יניב בן אור מנהלה המקצועי של קדימה צורן

בקדימה חושבים קדימה ויניב בן אור מאמן מוערך במועדון, מקבל קידום לעמדת המנהל המקצועי.

יניב בן אור מונה למנהלה המקצועי של קדימה צורן (יח”צ)

ביום שישי האחרון מונה יניב בן אור למנהל המקצועי בקדימה צורן. מועדון קדימה צורן הוא מועדון קהילתי  ששם לו דגש בפן החברתי להיות משפחה חמה.

בפן המקצועי במועדון שמים דגש על מאמנים בעלי ניסיון וידע כדי שיוכלו להעניק לשחקנים את כל הכלים הדרושים להצלחה. המועדון מייצא שחקנים למועדונים גדולים ודואג לקדמם. אשתקד, קבוצות טרום א’ וילדים ב’ לקחו אליפויות במחוזות שלהם ושאר הקבוצות הציגו כדורגל איכותי.

לחצו על הבאנר להצטרפות בחינם – הנחות מיוחדות והחזר כספי לחברי מועדון

יניב החליף בתפקיד את נתן שפירא מנהלו המקצועי של המועדון בשלוש השנים האחרונות. נתן התווה דרך לקידום השחקנים על ידי תוכניות אימון למאמנים וירידה לפרטים הקטנים. הוא הרים את המועדון חברתית, ערכית ומקצועית.

הוא גם דאג לשיתוף פעולה עם מכבי חיפה והחילוף המשמעותי ביותר היה העברתו של אוראל אלקלעי שנתון 2006 למכבי חיפה. אוראל מסומן כאחד השחקנים הטובים בשנתון.

לחצו על הבאנר והבטיחו את מקומכם!

יניב בן אור בן 51 משמש כמאמן כדורגל 12 שנים כשבארבע השנים האחרונות אימן את החטיבה הבוגרת במועדון ספורט קדימה צורן. ההכרות שלו עם המועדון מעניקה ליניב יתרון בתפקידו החדש. 

הוא ידוע כבעל יחסיי אנוש מצוינים, מביא איתו הרבה תשוקה לאימון ומקצועיות. הוא מבין את רזי המשחק, יסודי ומשקיען והחשוב מכל לויאלי למערכת. יניב מונה למנהל המקצועי של מועדון קטן עם לב גדול.

בעונה הבאה יעמדו על הקווים – נערים ג’ (2008) מורן ואזאנא, נערים ב’ (2007) עובד נונה ונכון לעכשיו מחפשים מאמן לנערים א’ ובאם לא ימצא יניב יחל את העונה עם הקבוצה.

אחרי 4 שנים בחטיבה הבוגרת, יוביל את המחלקה של קדימה צורן (יח”צ)

תגובתו של יניב בן אור למינוי: “שמח ונרגש לקדם את המועדון. המטרה העיקרית שלי היא ביחד עם הצוות האיכותי של המאמנים הקיים במועדון ובנוסף לאלו שיגיעו, להמשיך בפיתוח וקידום השחקנים בחטיבה הצעירה והבוגרת. השחקנים יקבלו ארגז כלים גדול כדי לקדמם. אנחנו בונים את עתיד המחלקה”.

קרא עוד
Back to top button
Close