יש למה לצפות העונה ממכבי ת”א

ליגת העל לנוער: שערים של אוראל באייה ועידו מזרחי העניקו למכבי ת"א ניצחון במחזור הפתיחה על הפועל כפ"ס העולה הטרייה לליגת העל. שחקני שנתון 2004 של המכבים, בעונת הבכורה בקבוצת הנוער, הוכיחו שמכבי ת"א הולכת בשנתיים הקרובות להיות פקטור משמעותי בצמרת הגבוהה של הליגה.

נוער על: מכבי ת”א פותחת עונה עם ניצחון על הפועל כפ”ס (אתר ג’וניורליג)

זה לא סוד ששנתון 2004 של מכבי ת”א צפוי להוסיף המון איכות ועומק לקבוצת הנוער של מכבי ת”א בעונה הקרובה, ואולי אחרי שנתיים שבהן מכבי חיפה מגלה עליונות ברורה בליגת העל לנוער ושנה לפני כן מכבי פ”ת זכתה באליפות היסטורית, יוכלו הצהובים כחולים שוב להניף את צלחת האליפות בתום העונה.

המכבים פגשו במחזור הפתיחה של העונה את הפועל כפ”ס שעלתה השנה לליגת העל לנוער. התל-אביבים היו עדיפים במחצית הראשונה כשהם מחזיקים יותר בכדור ושולטים בקצב המשחק, בעיקר בזכות אוראל באייה הפעלתן באגף ימין, אך חוסר דיוק של שחקני מכבי בפעולה האחרונה מנעו משחקניו של אורי דוד לעלות ליתרון.

אוראל באייה, המצטיין במגרש, מעלה את מכבי ליתרון (אתר ג’וניורליג)

חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, אוראל באייה (שנתון 2004) המצטיין במגרש, העלה את מכבי ת”א ליתרון לאחר התקפת מעבר שהחלה באגף ימין, הכדור עבר בהנעת כדור יפה לבאייה באגף שמאל והאחרון שלח כדור שטוח לפינה הרחוקה – 0:1 למכבי ת”א, זאת הייתה גם תוצאת המחצית.

מכבי פתחה היטב את המחצית השנייה ולאחר שלוש דקות של משחק כדור מאגף ימין הגיע לאוסקר גלוך שחלף על פני שחקן ובעט אל עבר שערה של כפ”ס, אך איתי סהר שוערה של הפועל כפ”ס שגילה אתמול יכולת טובה בין הקורות, הדף את הכדור לקרן שלא נוצלה.

איתי סהר – יכולת טובה של שוער כפ”ס מנעה ממכבי שערים נוספים (אתר ג’וניורליג)

המחצית השנייה הייתה שקולה יותר כאשר בכפר סבא עומר פרץ קפטן הקבוצה הטריד שוב ושוב את הגנת מכבי ת”א, אך הגנת מכבי עם יכולת טובה של רוי נאווי (עוד שחקן שנתון 2004) מנעו מכפ”ס לחזור למשחק. ראוי לציין גם את משחקו של אנר אושמנדי הקפטן של מכבי ת”א, בעל בית של הצהובים כחולים במרכז המגרש.

בדקות הסיום הכפר-סבאים הפעילו לחץ על שערה של מכבי, כאשר שלוש דקות לסיום האורחים טענו לפנדל לאחר ספק נגיעת יד של שחקן הגנה של מכבי, שריקה שלא הגיעה.

עומר פרץ הקפטן של כפ”ס – הטריד רבות את הגנת מכבי ת”א (אתר ג’וניורליג)

בדקה ה-90, התקפת מעבר יפה של מכבי לאחר השתחררות נהדרת של קרלוס ריברה שחקן הרכש מפנמה במרכז המגרש, הכדור הגיע לעידו מזרחי (שנתון 2004) שנכנס במחצית השנייה, האחרון שהגיע מאגף ימין שלח את הכדור פנימה וקבע את תוצאת המשחק – מכבי ת”א פותחת את העונה בליגת העל לנוער עם ניצחון 0:2 על העולה הטרייה הפועל כפ”ס.

בתוספת הזמן, כרטיס אדום נשלף לעברו של אביתר מזרחי קשרה של הפועל כפ”ס, שכבר היה על הספסל אחרי שהוחלף כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, לאחר ככל הנראה מילים מיותרות שנאמרו לעברו של שופט הקו.

מכבי מנצחת במחזור הפתיחה ועם הפנים לבית”ר ירושלים במחזור הבא (אתר ג’וניורליג)

במחזור הבא מכבי ת”א תצא למשחק חוץ מול בית”ר ירושלים שגברה בדקות הסיום על בני סכנין 3:2, בעוד הפועל כפ”ס תארח בביתה את הפועל רעננה שגברה 1:0 על בני יהודה ת”א.

לטבלת ליגת העל לנוער: https://bit.ly/3z2Qa5M

קרא עוד
Back to top button
Close