יש מנהל מקצועי חדש לבית”ר ירושלים

שמוליק חנין מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים

אלי אוחנה, שמוליק חנין ותומר כרמל (בית”ר ירושלים האתר הרשמי)

מועדון הכדורגל בית”ר ירושלים, הודיע היום על מינויו של שמוליק חנין לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. חנין, אשר נחשב לאחת הדמויות המשפיעות והוותיקות בקרב כדורגל הנוער בארץ, עבד במשך למעלה במשך 12 שנים במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ולתקופה קצרה היה חלק ממחלקת הנוער של הפועל תל אביב והפועל אשקלון.

יו”ר הקבוצה, אלי אוחנה, אמר לאחר החתימה: “אנחנו ממשיכים בבנייה בכדי לשפר את מחלקת הנוער שלנו. מדובר באחד הפרויקטים החשובים ביותר של המועדון, מתוך ראייה לעתיד ומתוך אמונה שקבוצת הנוער בפרט וכל המחלקה יצמיחו לנו את המנהיגים על המגרש ומחוצה לו, שיגיעו בסופו של דבר גם לקבוצה הבוגרת. אנו משקיעים משאבים רבים במחלקה ומאמינים ששמוליק יקדם אותה ויהיה חלק בלתי נפרד מהדרך. אני מאחל לשמוליק בהצלחה ויאללה בית”ר”.

חנין הגיב לאחר החתימה: “אני שמח ונרגש להגיע למחלקת הנוער של בית״ר ירושלים, יחד נצעד כולם קדימה. מקצועית, ערכית, חינוכית. אני בטוח שבשנים הקרובות אנחנו נראה שחקני נוער מופיעים בשורות הקבוצה הבוגרת. יאללה בית״ר!”

תומר כרמל אחראי מחלקת הנוער של המועדון הוסיף גם הוא: “שמוליק נחשב מבחרי המנהלים המקצועיים בארץ, אני מאמין שיחד איתו נמשיך את הקידום והשדרוג של מחלקת הנוער של בית”ר ולהפיכתה למחלקה המובילה בארץ. מאחל לו הצלחה רבה”.

תומר כרמל אחראי מחלקת הנוער של בית”ר ירושלים – רוצים להפוך למחלקה מובילה בארץ (אתר ג’וניורליג)
קרא עוד
Back to top button
Close