ליגת העל לנוער מציגה – סכנת ירידה

שלושה מחזורים לסיומה של הליגה הסדירה והמעבר לפלייאוף ישנה צפיפות גדולה בתחתית טבלת ליגת העל. כל נקודה בכל מגרש יכולה להטות את המאזניים וכל מאבק יהיה שווה כוחות ומעניין. אורן רותם, חיים פינטו וסמי מיכאלוב מאמני רמה"ש, נשר ונוף הגליל הסוגרות את הטבלה, מבטיחים שהמילה האחרונה עדיין לא נאמרה.

ליגת העל לנוער מציגה – סכנת ירידה (שלומי עסיס)

שלושה מחזורים לסיום העונה ותחילת הפלייאוף בליגת העל לנוער, והתחתית של הליגה מבעבעת ותוססת. עשר נקודות בלבד מפרידות בין המקום האחרון למקום השמיני בטבלה, וכל משחק בליגה הוא משחק של לחיות או לחדול.

נוף הגליל סוגרת את הטבלה עם 9 נקודות בלבד מתוך 42 אפשריות, כשבמקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון נמצאת הפועל קרית שמונה לה 19 נקודות ומשחק חסר. בתווך, בין לבין ניתן למצוא את הפועל ר”ג, בני סכנין, הפועל ראשל”צ, מכבי נתניה, הפועל רעננה, עירוני נשר, בית”ר ירושלים, הפועל רמה”ש ובית”ר טוברוק – כשכל הקבוצות נלחמות על חייהן, במטרה להבטיח בתום הפלייאוף התחתון הישארות בליגת העל לנוער.

נוף הגליל – הפסד במשחק התחתית מול רמת השרון (יח”צ)

את הכסף אומנם סופרים במדרגות ולא דקה קודם, אולם אי אפשר להתעלם ממה שקורה בתחתית, ומן הראוי לתת לרמה”ש מילה טובה על הבריחה שלה אל מעל הקו האדום בזכות יחס שערים עודף על בית”ר טוברוק שחילקה נקודות במחזור האחרון עם קרית שמונה.

רמת השרון הגיעה למשחק התחתית בנוף הגליל בידיעה ששום תוצאה אחרת מלבד ניצחון אינה אפשרית, והשכילה לנצח בתוצאה 3-0. במחזור הקודם אותה רמה”ש השכילה לנצח את הפועל רעננה שנפרדה ממאמנה יוסי ג׳נח כשהיא לא מספקת השנה את הציפיות ממנה.

הפועל רמה”ש – ניצחון יקר על נוף הגליל (שלומי עסיס)

אם נחפש מי שלט במשחק מול נוף הגליל, היו אלה דווקא הכרטיסים הצהובים ששלטו – עשרה כרטיסים חולקו במשחק, חמישה לכל צד.

שלושה שערים העניקו לרמת השרון את הניצחון. גיא לרר כבש מהנקודה הלבנה, טל לוי ורוי טליו הוסיפו גם הם שער כל אחד והעניקו לרמה”ש את התקווה שהיא תלויה מרגע זה אך ורק בעצמה. המשחקים שנותרו לרמה״ש עד סיומה של הליגה הסדירה והמעבר לפלייאוף הם משחקים על 6 נקודות מול קבוצות שככל הנראה יאבקו עמה בפלייאוף התחתון על הזכות להישאר בליגה – בית”ר ירושלים, הפועל ראשל”צ ובית”ר טוברוק.

טוברוק ורמה”ש חשוב לציין, שתיהן חולקות את אותו מספר נקודות ודרכן בליגה דומה כשלכל אחת מהן 3 ניצחונות, 3 משחקי תיקו ו-8 הפסדים. לבית״ר ירושליםם נקודה אחת מעל טוברוק ורמה”ש, ולעירוני נשר, רעננה ונתניה 14 נקודות – שהן 2 נקודות בלבד מעל הקו האדום.

במחזור הבא יערכו מספר מפגשים מסקרנים, שכל תוצאה בהם תשפיע על התחתית הבוערת: רמה״ש תפגוש את ביתר ירושלים ,עירוני נשר תארח את הפועל רעננה, בני סכנין תפגוש את הפועל ראשל”צ, חדרה תארח את נוף הגליל, הפועל ק״ש תארח את מכבי ת״א והפועל ר״ג תארח את טוברוק – כל אחד מהמשחקים הוא בגדר מלחמת עולם.

אורן רותם – עובדים קשה להוציא את הקבוצה מהמצב בתחתית (יזהר טרמו)

אורן רותם מאמנה של רמה״ש שהוסיף לקופתו 6 נקודות בשבועיים האחרונים אמר לאתר ג׳וניורליג: “שחקנו השבוע משחק חוץ קשה ועברנו אותו בהצלחה. אנחנו עדיין בתחתית כמו הרבה קבוצות. ברמה”ש עובדים קשה כדי לצאת מהמצב שאנחנו נמצאים. בסך הכל אנחנו מרוצים ורוצים להמשיך בכל הכח קדימה”.

חיים פינטו מאמן טוברוק שיתף בתחושותיו: “נקלענו לסיטואציה פחות נעימה זה הכדורגל והחכמה היא לדעת לסדר את הדברים מהר ככל האפשר ולהתרומם קדימה יחד. נשארו שלושה משחקים לליגה הסדירה ולאחר מכן מצפה לנו פלייאוף צמוד ומרתק. כמו שאני רואה את הדברים רמת הקבוצות שוויונית ככה שכל נקודה בכל מגרש יכולה להכריע עונה שלמה. אני מאמין בשחקנים ובצוות שלי ואני בטוח שנעמוד במשימה שלנו ולבסוף נבין כמה חשוב בהתפתחות של שחקן לדעת ולחוות התמודדויות עם סיטואציות כאלה”.

סמי מיכאלוב – חושבים איך לתקן את הטעויות (יח”צ)

סמי מיכאלוב מאמנה של נוף הגליל בתגובה לאתר ג׳וניורליג: “אנחנו כרגע לא מסתכלים על הטבלה אלא חושבים איך לתקן את הטעויות שעשינו נגד הקבוצות שאיבדנו להן נקודות. יש עוד מספיק נקודות בקופה, הקרב לא נגמר. כל הקבוצות בפלייאוף התחתון שוות ובעזרת השם אנחנו נישאר בליגה”.

קרא עוד
Back to top button
Close