מהפך נוסח מכבי הרצליה

נוער לאומית דרום: מכבי הרצליה ארחה את הכח עמידר למשחק הישרדות טיפוסי כשהגשם השוטף הפריע לשתי הקבוצות לפתח את משחקן. בסופו של משחק הרצליה גרפה את הנקודות לקופתה.

שגיא פשכצקי – הוביל את הרצליה למהפך על הכח ר”ג (מדיה מכבי הרצליה)

המחזור ה-15 בליגה לאומית לנוער הפגיש את מכבי הרצליה עם הכח ר”ג לעוד משחק מותח ומסקרן על 6 נקודות. במצב שנוצר כשארבע קבוצות תרדנה ליגה השנה, החלק התחתון של הטבלה צפוף מאוד וכל תוצאה של משחק משנה מיקום של כמה קבוצות בטבלה.

הכח מוקמה קודם לשריקת הפתיחה מעל לקו האדום עם 16 נקודות כשמכבי יפו מעליה ומפרידה בינה לבין מכבי הרצליה בהפרש של נקודה, כאשר רק 5 נקודות מפרידות בין המקומות הרביעי לאחד עשרה. כך שהכל גמיש, נזיל ומשתנה ממשחק למשחק. בעוד שבצמרת הטבלה, רמת השרון דוהרת קדימה אל עבר ליגת העל כשרק הפועל ירושלים בשלב זה של העונה יכולה לה.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

מכבי הרצליה סוחבת כבר תקופה ארוכה פציעות והסגל קצר והיא הגיעה למפגש עם הכח לאחר שלושה הפסדים רצופים. המחסור בסגל והאמונה בקידום שחקנים יוצרת מצב בהרצליה שהקבוצה צעירה ומונה שחקנים משנתוני 2004 ו 2005.

“המטרה העיקרית שלנו” אומר שגיא פשכצקי המאמן ההרצלייני “היא לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת”. את הנוער ההרצלייני מאמן לצד שגיא פשכצקי גם גיא רוזנצוויג מנהלה המקצועי של המחלקה והם עובדים בשיתוף פעולה מלא במשחקים ובאימונים.

הכח עלו ליתרון 1-0 בחלוף כרבע שעה של משחק, כשאיבוד כדור הרצלייני במרכז המגרש הוביל למתפרצת סגולה ועידן כהן הבקיע באחד על אחד מול השוער. רוב המחצית הראשונה שוחקה במזג אוויר גשום, מה שגרם לשתי הקבוצות לשחק משחק לא מסודר ולהעיף הרבה כדורים קדימה.

לפני הירידה למחצית שער שוויון שעשה צדק עם המארחים. רועי אלטמן (מלך הבישולים של הקבוצה) בישל לעמית אמור (2004) שקיבל הזדמנות בהרכב, היה מצוין וגרם לפשכצקי המאמן כאב ראש לגבי השבוע הבא. 1-1.

במחצית, הרצליה הכניסה את הקשר ההתקפי, דביר ברקוביץ, במקום הבלם שליו בן ישי, במטרה להגדיל את התוצאה.

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!

בחלוף כחמש דקות החילוף נתן את אותותיו ודביר ברקוביץ (2004) כבש את השער השני של הרצליה, שבעצם היה גם שער הניצחון. 2-1 צהוב כחול. מהפך!

אחרי השער הכח רמת גן שיחקה משחק של כדורים ארוכים לכיוון שחקני ההתקפה והרצליה ניצלו זאת כדי לצאת להתקפות מעבר. הרצליה הגיעה  לעוד 2-3 מצבים בטוחים, אך השחקנים לא היו מספיק מרוכזים בפעולה האחרונה.

שחקני מכבי הרצליה חוגגים את הניצחון על הכח ר”ג

שגיא פשכצקי מאמן הרצליה נתן את תגובתו לאחר המשחק: “מגיע שאפו ענק לשחקנים שחזרו מפיגור, הראו  אופי של ווינרים והוכיחו שלא מוותרים עד השנייה האחרונה. הליגה מאוד צפופה במרכז הטבלה, והנקודות  היו מאוד חשובות עבורנו. נשמח היום ומחר וכבר ביום ראשון נתחיל להתכונן למשחק בית הבא נגד בית”ר ת”א, משחק שיפתח את הסיבוב השני של הליגה.

אנחנו רוצים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר כדי ליצור המשכיות, ולהידבק לצמרת הטבלה. אנחנו שואפים למקום 3-5  כי זה המקום הטיבעי שלנו. הניצחון הזה מוקדש כולו לקרן סלם ה״אמא״ של מכבי הרצליה. שעוברת תקופה לא פשוטה ואני מאחל לה מפה בריאות ורפואה שלמה, ושתחזור אלינו כמה שיותר מהר.

תודה לגיא רוזנצוויג המנהל המקצועי שעוזר לי המון ויש לו חלק בלתי נפרד מהניצחון היום של הקבוצה.  ותודה לצוות שלי – בן מרום מאמן הכושר, יוגב מסורי מאמן השוערים וחן לביא שעובדת בפן המנטלי עם השחקנים. תודה אחרונה וחשובה מאוד למיכה סוויסה שעוזר לי המון לאורך כל הדרך”.

לטבלת נוער לאומית דרום:    https://bit.ly/3hgKUok

קרא עוד
Back to top button
Close