מוסיף לחדרתים חן

ילדים ב' שרון: המחזור החמישי בליגה הפגיש את הפועל חדרה עם בית"ר טוברוק והסתיים בתוצאה 3-1 לחדרתים הנחושים.

ילדים ב’ שרון: הפועל חדרה גוברת על בית”ר טוברוק (יח”צ)

קבוצות הפועל חדרה ובית”ר טוברוק נפגשו הבוקר לעוד משחק של שיפור עמדות ורכישת קילומטראג׳ בליגת שרון החזקה. כאשר על הקווים מצאנו את חן ואתורי ואלירן פנספורקר שני מאמנים יצירתיים שמלמדים את חבורת השחקנים שלהם להילחם, לא לוותר, ובעיקר לנסות להניע כדור ולשחק כדורגל.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

תחילת המשחק הייתה שקולה כששני הצדדים פיתחו קצב טוב ונספרו לא מעט התקפות מצד לצד. כעבור כעשרים וחמש דקות חדרה עלתה ליתרון ראשון מבעיטה חופשית של אוהד פרץ, וזו היתה גם תוצאת המחצית.

במחצית השנייה טוברוק איזנה את התוצאה עם שער יפה מבעיטה מחוץ לרחבה בחלוף 5 דקות של משחק. חדרה שעלתה למחצית השנייה במטרה אחת והיא לנצח, המשיכה לתקוף ועלתה ליתרון כרבע שעה לסיום ממבצע סולו של הכנף איליי אדרי שבעט לפינה הרחוקה והעלה את האדומים ליתרון 2-1.

בחמש הדקות האחרונות, חדרה נותרה רעבה, השחקנים יצאו להתקפה חדרתית נוספת שבסיומה כדור רוחב מצא את שחקן הכנף ליאם כהן שקבע את תוצאת המשחק 3-1.

תגובתו של חן ואתורי מאמנה של הפועל חדרה לאתר ג׳וניורליג: “טוברוק קבוצה טובה שתעשה הרבה צרות בבית שלה להרבה קבוצות. אני גאה בקבוצה שלי ובילדים. הם עובדים קשה כל השבוע באימונים ובאים על שכרם במשחקים .כיף גדול לאמן אותם”.

לטבלת ילדים ב’ שרון:   https://bit.ly/3E1mgBQ

קרא עוד
Back to top button
Close