מכבי עתלית ממשיכה לצמוח

בכתבה הקרובה נחשוף מעט מהפעילות במועדון מכבי עתלית.

מכבי עתלית – מחלקה שממשיכה לצמוח (נתנאל בר אילן)

מועדון מכבי עתלית בבעלות עידן גולדבאום ונפתלי רובין, פועל רק כשנתיים במתכונת ליגה וכבר מתגלה כאחד המועדונים המבטיחים בצפון.

משמאל: עידן גולדבאום הבעלים, שלומי חבושה מאמן ילדים ב’ האלופה, צחי נהרדע, מנשה חיים מאמן טרום א’ (נתנאל בר אילן)

מעט לאחר פתיחת העונה הוחלט לצרף לצוות את צחי נהרדע המנוסה כמנהל מקצועי של המחלקה כדי שיתרום מניסיונו להוביל את צוות המאמנים והשחקנים לעבר המטרות שאליהם עידן ונפתלי שואפים להביא את מכבי עתלית.

מסתבר שהתוצאות לא אחרו להגיע. נפתחה קבוצת ילדים א’ שהיא הבוגרת במחלקה, מתאמנת בשפיה על מגרש שלם וכוללת שחקנים מכל אזור חוף הכרמל, יוקנעם, עתלית, זכרון יעקב.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי – לחצו וכנסו לאתר החדש!!!!!!

קבוצת ילדים ב’ עם המאמן שלומי חבושה סיימה את העונה עם נתון מדהים. במשך שתי עונות הקבוצה לא הפסידה, לא סיימה שום משחק בתוצאת תיקו עם יחס שערים של כ-130 שערי זכות מול 20 שערי חובה.

אם נרצה להשוות לאלופת ליגת העל, ההפסד היחיד בשתי העונות האחרונות הגיע במחזור האחרון יחד עם חגיגת האליפות של הקבוצה.

קבוצת ילדים ג’ בהדרכת אור עשתה התקדמות מרשימה ברמה הטכנית, טקטית. קבוצת טרום א’ שנתון 2011 מסיימת עונה בצורה מעוררת כבוד לאחר שהחניכים של מנשה הגיעו לשלבים מקדמים בגביע המדינה, הציגו כדורגל משובח.

שנתון 2013 שיחקו בליגת טרום ג’ בניצוחו של המאמן יניב מציגים בכל משחק מהלכי כדורגל שלא מביישים קבוצות באירופה. הקבוצה מתאמנת תחת מודל הולנדי שנותן דגש על פיתוח היכולת האישית, חברתית וקבוצתית של הקבוצה בכלל וכל שחקן בפרט. שלוש קבוצות בית ספר לכדורגל החל מגיל גן מהווים את החזון של מכבי עתלית

במכבי עתלית מייצרים שחקנים שעתידים להיות שחקני נוער במחלקה (יח”צ)

“אנחנו מגדלים ומייצרים לנו את מי שעתידים להיות שחקני הנוער של המחלקה” – מספרים במכבי עתלית, בחודש יוני האימונים יתקיימו בעתלית בשיטת אקדמיה פתוחה לכלל השחקנים בשנתונים 2014-2008. מוזמנים ליצור קשר בפרטי עם צחי נהרדע המנהל מקצועי 058-5600495

קרא עוד
Back to top button
Close