מכבי פ”ת מנצחת את הדרבי

טרום א' מרכז: כשהיא מגיעה לדרבי ממוקמת אחרי הפועל פ"ת בטבלה, קבוצת טרום א' של מכבי פ"ת מנצחת את הדרבי הראשון העונה בתוצאה 1:4. שני עגמי מאמנה של מכבי פ"ת: "עבור מרבית הילדים זה היה דרבי ראשון, אהבתי לראות את הגישה של השחקנים, שמח בשביל הילדים"

טרום א’ מרכז: מכבי פ”ת מנצחת את הדרבי הראשון של העונה (יח”צ)

דרבי של פתח תקווה זה תמיד משחק מסקרן עם המון אווירה ואנרגיות ביציעים ועל כר הדשא, בכל גיל ובכל שנתון. בשבת האחרונה, במסגרת המחזור ה-4 בליגת טרום א’ מרכז, אירחו המכבים את הפועל לדרבי של שנתון 2011.

המכבים שהגיעו למשחק כשהם ממוקמים אחרי הפועל פ”ת, אחרי מספר דקות של גישושים כמצופה ממשחק דרבי, שלטו יותר בכדור ואף הגיעו למספר הזדמנויות שלא מומשו לכדי כיבוש שערים. אחרי כעשרים דקות במחצית הראשונה, שחקניו של שניר עגמי, שזו עונתו השנייה עם הקבוצה, עלו ליתרון לאחר כדור עומק ופעולה אישית של שחקנה של מכבי פ”ת.

ליצירת קשר לחצו על הבאנר!!

עם פתיחת המחצית השנייה, מכבי שהמשיכה להיות עדיפה על יריבתה העירונית, הגדילה את התוצאה ועלתה ליתרון 0:2. אחרי כיבוש השער, הפועל שלחו המון כלים קדימה כדי לחזור למשחק, מה שאפשר למכבי להגדיל שוב את התוצאה. הפועל עוד הצליחה לצמק את התוצאה ל1:3, אך ממש לפני השריקה לסיום המשחק, מכבי כבשה שער נוסף וקבעה את תוצאת הדרבי הראשון של העונה – 1:4 לזכות מכבי פ”ת.

שחקני מכבי אשר עבור מרביתם זה היה הדרבי ראשון אי פעם, חוגגים בסיום (יח”צ)

שניר עגמי מאמנה של מכבי פ”ת שיתף בתחושות לאחר הניצחון בדרבי: “כל השחקנים אצלי, למעט אולי אחד, זה דרבי ראשון שהם משחקים. אז היתה המון התלהבות, אהבתי לראות את הגישה של הילדים למשחק, את הלחימה על כל כדור, את רמת הריכוז והמחויבות שלהם למרות האווירה של הדרבי והתכונה ביציעים. התחושה, בעיקר בשביל הילדים, לנצח במשחק דרבי, הייתי מאוד שמח. כשהם יגיעו לבוגרים הם לא יזכרו גם נגמר בדרבי בטרומים, אבל באותו הרגע, זה משמח אותם מאוד.

אני רוצה לפרגן להפועל פ”ת על האווירה הספורטיבית על כר הדשא, גם ביציעים לא הבחנתי במשהו מיוחד, על אף היריבות היה משחק ספורטיבי, בסוף המשחק לחצנו ידיים, זה חשוב מאוד בגילאים האלה”.

אין ספק שתוצאות בגילאים כאלה הן ברמת חשיבות פחותה, אך בכל זאת, משחק דרבי בפ”ת זה משהו אחר. איך הייתה התכונה טרם המשחק? הגעתם למשחק גם בעמדה שאינה שכיחה למכבי פ”ת, כשאתם ממוקמים מתחת להפועל פ”ת בטבלה
“שידרתי לשחקנים במהלך כל השבוע עסקים כרגיל, האימונים היו בדיוק אותם אימונים כמו לפני כל משחק, לא הייתה הכנה ספציפית להפועל פ”ת, בדיוק כמו שאני לא עושה בגיל הזה הכנה לקראת משחקים עם מכבי חיפה או מכבי ת”א. מבחינתי כל משחק שאנחנו מגיעים זה כמו עוד יחידת אימון.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

מבחינת המיקום בטבלה, אני קצת פחות מסתכל על זה וככה אני גם מורה לשחקנים שלי. אבל מה קורה בבית אני לא יודע, יכול מאוד להיות שזה כן עלה אצלם בבית. אני בא כמו לפני כל משחק אני רוצה לראות גישה חיובית למשחק, לראות את הכדורגל שלנו ועם זה יקרה הדברים יבואו לבד”.

לטבלת טרום א’ מרכז:    https://bit.ly/3jXAprC

קרא עוד
Back to top button
Close