מכבי שעריים – הפסקת פעילות?

בהודעה שנשלחה להורי הילדים במחלקה, נמסר על ידי גיא לוי כי לבקשת הנהלת מכבי שעריים, הפעילות של המחלקה מופסקת. מהנהלת מכבי שעריים נמסר: "העמותה דואגת להקמת מחלקת הילדים והנוער תחת ניהולה ובימים הקרובים תמסר הודעה מסודרת על יציאה לדרך חדשה".

מכבי שעריים – הפסקת פעילות?

בהודעה ששלח גיא לוי להורי הילדים במחלקה נכתב: “בצער רב אנו מודיעים על הפסקת הפעילות שלנו במועדון הכדורגל מכבי שעריים. במשך שלוש השנים האחרונות הקדשנו את כל המרץ, הניסיון והאהבה בפעילות מחלקת הנוער של מכבי שעריים. גם בעונה הזאת, שכבר החלה, היינו אמורים לעשות כך ולהמשיך ולהפעיל את המחלקה עד תום עונת 21/22.

לתדהמתנו הרבה, בשבוע האחרון קיבלנו מעמותת מכבי שעריים הודעה על הפסקת הפעילות שלנו במסגרת המועדון. מאוד רצינו להמשיך בפעילות. כל ההכנות לעונה כבר נעשו, מונו מאמנים, הוזמן ציוד והתחלנו בבניית הקבוצות. בנוסף גם ערכנו רישום גדול יחסית וחלק נכבד מהילדים עברו בדיקות רפואיות.

עמותת מועדון מכבי שעריים הורתה לנו להתפנות עד תאריך 14.8.20. אתמול פנינו לבית המשפט בכדי להוציא צו מניעה אך בקשתנו נדחתה. לפיכך אנחנו מודיעים על הפסקת הפעילות החל מהיום”.

מהנהלת מכבי שעריים נמסר בתגובה: “עקב סיום הפעלת מחלקת הילדים והנוער על ידי גיא לוי, העמותה דואגת להקמת מחלקת הילדים והנוער תחת ניהולה ובימים הקרובים תמסר הודעה מסודרת על יציאה לדרך חדשה”.

קרא עוד
Back to top button
Close