מכבי ת”א מדיחה את מכבי חיפה מהפסגה

נערים ב' על: אחרי שבוע אחד בראש הטבלה, מכבי חיפה מנוצחת בקרית שלום 1:2 על ידי מכבי ת"א משערים של אילי בן חמו ואושר ברוכים. ינאי דיסטלפלד הצליח רק לצמק את התוצאה. אסי הבר מאמנה של ת"א: "אם נגיע עם רצון ומוטיבציה הכישרון שלנו ינצח את רוב המשחקים"

נערים ב’ על: מכבי ת”א גוברת על מכבי חיפה (אביבה בלוך)

שבוע אחרי שכבשה את פסגת הטבלה, אחרי שניצחה את בני יהודה וניצלה את ההפסד של מכבי פ”ת להפועל ת”א, יצאה אתמול מכבי חיפה למשחק חוץ קשה מול מכבי תל אביב, במשחק המרכזי של המחזור ה-11 בליגת נערים ב’ על.

המאחרים שהגיעו אחרי שני הפסדי ליגה, שיחקו במחצית הראשונה עם כיוון הרוח, אך לא רק הרוח סייעה לתל אביבים להיות עדיפים במחצית הראשונה, כי אם גם רוח הלחימה והמחויבות של שחקניו של אסי הבר, אשר בניגוד לחלק מהמשחקים העונה, הגיעו חדורי מוטיבציה להתמודדות מול הירוקים מהכרמל.

הרוח שיחקה תפקיד במשחק, אך רוח הלחימה של ת”א הכריעה את המשחק (אביבה בלוך)

לאחר עשר דקות מפתיחת המשחק, כדור אלכסוני של לירון שייחי משמאל לימין, הגיע לאילי בן חמו אשר מפינת ה-16 עם טכניקה ברמה גבוהה מאוד שלח את הכדור לפינה הנגדית ופניה – הצהובים כחולים עולים ליתרון התקפה של הצהובים כחולים, אילי בן חמו חוזר לכבוש לאחר תקופה שלא כבש.

לאחר כיבוש השער של מכבי ת”א המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש עם הרבה מאוד פיזיות מצד שתי הקבוצות. חמש דקות מפתיחת המחצית  השנייה, כדור ארוך של יואב גילקופף בלמה של ת”א, הגיע לתום בלוך חלוצה הנהדר של הקבוצה. בלוך הוריד את הכדור לסייד אבו פרחי בכנף שהכניס פנימה חזקה לבלוך, והאחרון בישל לאושר ברוכים שסיים מבצע קבוצתי נהדר של המארחים – 0:2 למכבי ת”א.

אושר ברוכים כובש השער השני לזכות מכבי ת”א (אביבה בלוך)

אחרי שלוש דקות, מכבי ת”א איבדה ריכוז בחלק האחורי וחיפה חזרה למשחק עם שער של ינאי דיסטלפלד אחרי התקפה מסודרת באגף ימין. תל אביב שהייתה נגד הרוח במחצית השנייה הסתגרה רוב הזמן ובעיקר יצאה להתקפות מעבר שלא נוצלו עקב קבלת החלטות פחות טובה בפעולה האחרונה. מנגד, חיפה שלחצה יותר, לא הגיעה להרבה מצבים לאחר ששחקני תל אביב הצליחו לנקות את רוב הכדור באזור ה-16.

התוצאה נשארה בעינה עד תום המשחק, מכבי ת”א רושמת ניצחון יוקרתי על מכבי חיפה כאשר במחזור הבא שחקניו של אסי הבר ירצו להמשיך ברצף הניצחונות מול הפועל ר”ג. בעוד שחקניו של אלירן מזרחי מהכרמל יארחו את הפועל באר שבע.

תום בלוך – חזר טוב מהפציעה הממושכת, הפעם עם בישול מול מכבי חיפה (אביבה בלוך)

 אסי הבר מאמנה של מכבי ת”א סיכם בתום המשחק: “היה משחק מאוד חזק, עם רמת מחויבות, נחישות, רצון ואגרסיביות. מכבי חיפה קבוצה מאוד פיזית חזקה ומאומנת. הלוואי בכל שבת משחק בקצב ובעוצמה הזאת, מול שתי קבוצות שבאות לשחק כדורגל, באות לנצח ולא להפריע אחת לשנייה. טוב היה לראות את הקהל שחזר סופסוף ליציעים, הייתה אווירה נהדרת ביציע המרכזי של קרית שלום”.

לגבי העליות והירידות ביכולת של קבוצתו העונה התייחס הבר: “השחקנים צריכים לבוא כל הזמן עם אותה רמת מוכנות ומחויבות. אנחנו מתייחסים לכל משחק באותה רמת מוכנות, כסוג של אבן דרך לבדוק את ההתקדמות שלנו כקבוצה וכפרטים. אנחנו עושים את המקסימום לתת לשחקנים את כל הכלים בשביל שיוכלו להבין את המעבר לליגת העל. ההתייחסות בשכבה הבוגרת זה כמו לקבוצת בוגרים לכל דבר. יש לי בצוות עוזר מאמן, אנליסט, מאמן כושר, פיזיותרפיסט, מאמנת מנטאלית – אנחנו 6-7 אנשים בצוות, ההתייחסות כמו לקבוצת בוגרים לכל דבר.

אחרי שנים במחוזות, השחקנים צריכים להבין שבליגת העל צריך להגיע כל משחק ב100% (אביבה בלוך)

זה לא פשוט לשחקנים להפנים שהם צריכים להיות על 100% כל הזמן, אחרי שהתרגלת כל השנים לשחק בליגות שיש לך 2-3 משחקים אש ושאר המשחקים מוכרעים יחסית בקלות. בשנה כזאת שיש סיבוב אחד המאמנים עושים הכנה טקטית למשחקים, זה כבר כדורגל של גדולים, קבוצות באות לנטרל, להפריע, לעכב ואז החברה שלי צריכים להבין שאסור להוריד את הרגל מהגז – זה חלק מהתהליך התפתחות של השחקנים, אם נגיע עם רצון ומוטיבציה הכישרון שלנו ינצח את רוב המשחקים”.

קרא עוד
Back to top button
Close