מעלה אדומים בשמינית הגמר – שואפים ללכת עד הסוף

גביע ילדים ב': במשחק שפתח את הסיבוב השלישי בגביע המדינה גברה אמש בית"ר מעלה אדומים על הפועל חיפה 3:1 בדרך לשמינית הגמר. למעלה אדומים כבשו: נועם רייכמן, יהונתן מלכה ואיברהים בדארנה. עדי עמוס מאמן מעלה אדומים: "השאיפה שלנו בגביע ללכת עד הסוף".

גביע ידלים ב’: מעלה אדומים גוברת על הפועל חיפה בדרך לשמינית הגמר (יח”צ)

הסיבוב השלישי בגביע המדינה למחלקות הנוער, יצא אתמול לדרך, במשחק בין קבוצת ילדים ב’ של בית”ר מעלה אדומים, מצמרת ליגת ילדים ב’ מרכז2, להפועל חיפה מצמרת ליגת שרון.

המארחים שהציגו יכולת טובה במחצית הראשונה הצליחו לתרגם את היתרון לכדי כיבוש שערים רק לאחר כ 25 דקות של משחק, עם בעיטה חופשית מדויקת של נועם רייכמן.

בתחילת המחצית השנייה, האורחים מהכרמל הצליחו לאזן את התוצאה, אחרי מהלך יפה של כדורגל. אך יהונתן מלכה, בבעיטה חופשית, החזיר את היתרון למעלה אדומים ובחלוף מספר דקות, איברהים בדארנה בנגיחה, קבע את תוצאת המשחק והעניק למעלה אדומים את הכרטיס לשמינית הגמר

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)

עדי עמוס מאמן מעלה אדומים סיכם את הניצחון וההעפלה של קבוצתו לשלב הבא: “למרות שהפועל חיפה נחשב למועדון גדול, הסתכלנו להם בגובה העיניים. התחושות מצוינות, למרות שאנחנו מעלה אדומים, יש לנו חומר שחקנים מצוין שחלקם יכולים לשחק במועדונים הגדולים ביותר. אנחנו נותנים לשחקנים את כל הביטחון ועובדים טוב באימונים.

שחקני מעלה אדומים חוגגים את העפלתם לשמינית הגמר

אני מדגיש בפני הילדים שהם לא נופלים מאף קבוצה, אנחנו לא באים ומסתגרים, אנחנו משחקים את הכדורגל שלנו, לוחצים את היריבה ולא משנה מי היריבה. השאיפה שלנו בגביע ללכת עד הסוף, כל מי שנקבל בהגרלה נבוא ונשחק כמו גברים במטרה לנצח את המשחק”.

קרא עוד
Back to top button
Close