מעלה אדומים עלתה לשלב 32 האחרונות

צמד של קאי אוחנה במחצית הראשונה, העניק לקבוצת ילדים ב' של בית"ר מעלה אדומים את הכרטיס לשלב הבא, לאחר ניצחון חוץ על בית"ר חיפה, שהצליחה רק לצמק את התוצאה משער של ריאן סעיד.

גביע ילדים ב’ – מעלה אדומים בשלב 32 האחרונות (יח”צ)

הגרלת הסיבוב השני בגביע המדינה ילדים ב’ (שנתון 2008) זימנה מפגש מסקרן בין בית”ר חיפה, אשר אשתקד זכתה באליפות ילדים ג’ חוף, לבית”ר מעלה אדומים שהתמודדה אשתקד בליגת מרכז החזקה.

המארחים מחיפה, הגיעו למשחק אחרי ניצחון ליגה על מכבי נהריה 3:1, בעוד האורחים ממעלה אדומים הגיעו אחרי ניצחון רב שערים על מכבי יפו.

בית”ר חיפה פתחו היטב את המשחק והגיעו למספר מצבים טובים להבקעה, אך המצבים לא תורגמו לידי שערים. מנגד, היו אלה דווקא האורחים, שעשו את הנסיעה הארוכה ממעלה אדומים לחיפה, היו אלה שעלו ראשונים ליתרון, לאחר ביצוע מושלם של קאי אוחנה מהנקודה הלבנה.

כעשר דקות לאחר מכן, אוחנה השלים צמד אישי וקבע את תוצאת המחצית – 2:0 לזכות בית”ר מעלה אדומים.

קאי אוחנה קפטן מעלה אדומים – צמד שהבטיח את הניצחון (יח”צ)

במחצית השנייה בית”ר חיפה ניסו לחזור למשחק, כשהם מרבים לתקוף את מעלה אדומים, שהצליחו לשמור על רשת נקייה ובמקביל לצאת להתקפות מעבר מסוכנות.

כרבע שעה לסיום המשחק, חיפה הצליחו לצמק את התוצאה עם שער של ריאן סעיד. המארחים המשיכו להפעיל לחץ על מעלה אדומים במטרה לאזן את התוצאה, אך שחקניו של משה אמסילי ידעו לשמור על שערם ולהבטיח את הניצחון והכרטיס לשלב הבא בגביע המדינה.

שגיא אלנברג מאמנה של בית”ר חיפה סיכם בתום המשחק: “משחק מצוין שהתעלה לקצב טוב עם מתח עד הדקה האחרונה. שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבי כיבוש, אך לבסוף הקבוצה שהייתה יותר מרוכזת בחלק הקידמי היא זאת שניצחה. אני מאחל בהצלחה בהמשך למעלה אדומים”.

משה אמסילי המאמן המנצח היה שבע רצון בתום המשחק: “זה היה משחק לא קל, מול קבוצה טובה. זאת תחושה טובה מאוד לנצח כאן בחיפה. הנסיעה חזרה מחיפה הייתה מאוד כיפית, פנינו לשלב שמינית הגמר בתקווה לקבל בהגרלה משחק בית שנוכל ליהנות בבית מחוויית הגביע”.

משה אמסילי – פתיחה מצוינת של העונה (יח”צ)

משה, הגעתם למשחק לאחר ניצחון רב שערים על מכבי יפו, לא חששת שדווקא לקראת משחק הגביע, השחקנים יגיעו שאננים?
“לא, הכנתי את הילדים כמו שצריך. אמרתי להם שאנחנו מצפים למשחק קשה מאוד בחיפה, אומנם זה מחוז שאנחנו לא מכירים, אבל אמרתי להם לשכוח מהר את המשחק מול יפו ולהתכונן כמו שצריך למשחק עם חיפה. ובאמת לשמחתי, הילדים באו מוכנים ודרוכים והצגנו יכולת טובה”

מה דעתך על הליגה השנה? במחזור הבא אתם פוגשים את מכבי רחובות
“נראה לי שיש לנו ליגה חזקה. שיחקנו רק משחק אחד בליגה כך שאני לא מכיר את כולן. אבל לפי תוצאות שאני עוקב אחריהן גם בליגה וגם בגביע, נראה לי שהליגה מאוזנת עם קבוצות טובות. כך שאנחנו מצפים לליגה חזקה וטובה.

אסנת כדורי מנהלת המועדון, פושרית אמיתית הדואגת לכל מחסור (יח”צ)

כבר במשחק הבא אנחנו פוגשים את מכבי רחובות בחוץ. משחק קשה. אבל יש לנו זמן להתכונן, המשחק ביום שלישי,  נבוא מוכנים כדי לנצח את המשחק. המטרה שלנו השנה, בעונה הראשונה שלהם ב-11, זה עמידה נכונה במגרש, סגירות נכונות והנעת כדור שאני שם על זה דגש רב. ולשמחתי אנחנו עושים את זה טוב בזמן האחרון”.

קרא עוד
Back to top button
Close