משחק צמרת שעלה על כל הציפיות

נערים ב' על: בזמן שמרבית הקבוצות מתאמנות בפגרה כדי לחזור בכושר משחק חזק, משחקן של מכבי פ"ת ומכבי חיפה הוקדם שבת הנוכחית. משחק הצמרת הענק הבטיח וגם קיים בגדול, כאשר בתום משחק ברמה גבוהה, המוליכה מפתח תקווה ממשיכה ברצף ומנצחת 2-3 את מכבי חיפה.

נערים ב’ על: המוליכה מכבי פ”ת מנצחת במשחק הצמרת את מכבי חיפה (נזיה סולטאן)

במשחק שהוקדם להיום (שבת) במסגרת המחזור ה-14 בליגת נערים ב’ על, המוליכה הבלתי מנוצחת, מכבי פתח תקווה, אירחה את מכבי חיפה, שהגיעה למשחק עם רצף של שישה ניצחונות בשבעה משחקים.

הקבוצה מהמלאבס, שמוליכה בגדול את הטבלה ושואפת להגיע רחוק גם בגביע, פתחה את המשחק בשליטה מלאה ובאה על שכרה, כאשר מלך שערי הקבוצה בליגה, אנס סרסור, הרשית את השביעי שלו והעלה את פ”ת ליתרון. המומנטום הפתח תקוואי נשמר, ורותם פיומי דאג להכפיל את היתרון לזכות מוליכת הטבלה.

רותם פיומי מגדיל את התוצאה

נועם שמש, מהשחקנים הבולטים העונה של הירוקים, צימק את התוצאה עבור מכבי חיפה, אבל ממש לפני הירידה להפסקה, התקפה מושלמת של מכבי פתח תקווה הסתיימה בשער יוצא מהכלל שנכבש ע”י לירן חזן, 1-3 גדול למכבי פתח תקווה במחצית.

לירן חזן כובש וסוגר מחצית ראשונה נהדרת של מכבי פ”ת

למרות שמכבי חיפה הגיעה למספר מצבי הבקעה במחצית השנייה, ואף כבשה שער מרגלו של רוי חג’ג, תוצאת הסיום הייתה 2-3 נהדר למכבי פתח תקווה, שממשיכה לשמור על המקום הראשון.

תגובת המאמן המנצח, עדי מישאל: “מגיע לשחקנים את כל הקומפלימנטים האפשריים. השחקנים שלי שיחקו בצורה יוצאת מהכלל ונלחמו על מנת להמשיך ברצף. מכבי חיפה היא קבוצה מצויינת שהגיעה לשחק כדורגל ולהקשות. שתי קבוצות איכותיות מאוד שהציגו משחק ברמה גבוהה”.

לטבלת נערים ב’ על: https://bit.ly/3jA1waV

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי (לחצו על הבאנר למעבר לאתר ספורט ישיר)
קרא עוד
Back to top button
Close