ניצחון חשוב לפני המשחק המכריע

לאחר שהחניכים של אופיר חיים סיימו את משחקם הראשון בתיקו ללא שערים מול נבחרת הונגריה, השחקנים התייצבו היום למשחק מול טורקיה בידיעה כי רק ניצחון בא בחשבון לאור הנסיבות, והם אכן עמדו בלחץ, כשדור תורג'מן בלט עם צמד נהדר.

נבחרת ישראל U19 גוברת על טורקיה בשלב העילית (אסי קיפר)

לאחר תוצאת התיקו מול הונגריה, בה ישראל שלטה אך לא הייתה תכליתית מול השער, הבחורים בכחול לבן התייצבו הערב למשחקם השני בשלב העילית, כאשר כזכור, רק המוליכה מכל בית מקבלת את הזכות להעפיל לטורניר הגמר של אליפות אירופה עד גיל 19, שיערך בחודש יולי בסלובקיה.

מאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים, עלה עם ההרכב הבא: ליאור גליקליך, עילי פיינגולד, מאור ישילירמק, אור ישראלוב, רוי רביבו, טל ארצ’ל, איליי מדמון, עידן טוקלומטי, אוסקר גלוך, אריאל לוגסי ודור תורג’מן.

ההרכב שפתח מול טורקיה (אסי קיפר)

המחצית הראשונה התאפיינה במרביתה בשליטה של האורחת, שמחפשת להעפיל לטורניר הגמר לראשונה מאז 2014. עידן טוקלומטי ודור תורג’מן ניסו את מזלם בחצי השעה הראשונה, אך הכדור לא נכנס, כולל פספוס של האחרון כאשר בעט ממצב קורץ למשקוף. 

אותו דור תורג’מן פיצה ובענק על ההחמצה, כאשר תוך שלוש דקות הוא רשם צמד שערים נהדר- אוסקר גלוך באלגנטיות מצא את חלוצה של בית”ר ת”א בת ים, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת”א שחסרונו הורגש במשחק מול הונגריה, שלא התבלבל, ובעט לקורה ופנימה. בחלוף שלוש דקות, כדור ארוך אדיר מצא את תורג’מן, שבעט לרשת הגבוהה, 0-2.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי – לחצו וכנסו לאתר החדש!!!!!!

רגע לפני המחצית, הכשלה של גליקליך גרמה לפנדל, הקפטן הטורקי ניצל עד תום את כדור העונשין כדי לצמק, 1-2 בהפסקה.

במהלך המחצית השנייה הרגיש אופיר חיים כי עליו לרענן את השורות, במטרה להגיע למשחק המכריע מול סקוטלנד עם ניצחון. אחד החילופים שביצע היה שון אדרי, שנכנס במקומו של טל ארצ’ל, ובחלוף שש דקות על כר הדשא, אדרי החזיר למאמנו על האמון עם בעיטה מדויקת לפינה, שגמרה למעשה את סיפור המשחק.

ישראל מנצחת 1-3 מרשים את נבחרת טורקיה, ובמחזור הקובע היא תפגוש את נבחרת סקוטלנד. מי שאולי יחסר לנבחרת הוא אוסקר גלוך, הברומטר של הנבחרת במרכז המגרש, אשר נפצע והוחלף במחצית השנייה. במידה והסקוטים ינצחו הערב את נבחרת הונגריה, זה יחייב את ישראל לנצח כדי לעלות לטורניר הגמר.

קרא עוד
Back to top button
Close