נס ציונה רק 4 נקודות מבני יהודה

נוער לאומית דרום: סקציה נס ציונה שחזרה פחות טוב מהסגר רושמת ניצחון חמישי ברציפות ונמצאת כבר מרחק ארבע נקודות בלבד מבני יהודה, שעד לא מזמן הצטיירה כעולה הוודאית בתום הפלייאוף. לירן שמש מאמן נס ציונה: "בתחילת העונה המטרה הייתה פלייאוף עליון, משהושגה המטרה נציב מטרות חדשות".

נוער לאומית דרום: נס ציונה רק 4 נקודות מבני יהודה (אתר ג’וניורליג)

אחרי אובדן הנקודות של בני יהודה במחזור האחרון, קבוצת הנוער של סקציה נס ציונה מרוחקת רק ארבע נקודות מהמקום הראשון המוביל לליגת העל. הקבוצה שפתחה היטב את העונה, אך חזרה מהסגר הממושך פחות טוב, כשהיא מפסידה בשני משחקי הליגה מול בית”ר ת”א בת ים והפועל פ”ת. חזרה לעצמה בגדול, כשהיא רושמת ניצחון ליגה חמישי ברציפות הפעם על הפועל אשקלון, שהגיעה לאחר שניצחה במחזור האחרון את כפר קאסם.

האורחים מאשקלון עלו ליתרון במחצית הראשונה, עם שער נפלא של נועם אלבלך, ששלח כדור שהורחק על ידי הגנת נס ציונה מעשרים מטרים לחיבורים ופנימה – 1:0 לאורחים מאשקלון לקראת סיום המחצית הראשונה.

בדקה הראשונה של המחצית השנייה, ניב מזרחי שנכנס זה עתה למגרש, השווה את התוצאה לאחר שקיבל כדור במרכז הרחבה מאגף ימין, הטעה את המגן ובעט בשמאל לפינה הרחוקה.

ניב מזרחי נכנס במחצית כבש צמד והפך את התוצאה (אתר ג’וניורליג)

כעשר דקות מאוחר יותר, רוי אבוחצירה, מי שעד לפני מספר שבועות עוד שיחק בנס ציונה ועבר להפועל אשקלון, ספג צהוב שני לאחר שנכנס לתחומי המגרש ללא אישור השופט.

העובדה שאשקלון נותרה בעשרה שחקנים הקלה על שחקניו של לירן שמש במגרש קטן המידות שלהם, לפתוח את  המשחק ולהבליט את היכולות הגבוהות של הקבוצה, שלא באות לידי ביטוי במגרשה הביתי הזעיר.

כעשר דקות לסיום החילוף של שמש הוכיח את עצמו שנית, כאשר ניב מזרחי השלים צמד אישי וקבע מהפך, לאחר ששלח פנימה כדור שחזר ממשקוף השער.

המהפך של נס ציונה שבר את שחקני אשקלון אשר בעשר הדקות האחרונות ספגו שני שערים נוספים. הראשון מנגיחה נהדרת של ליעד ואקנין לפינה הגבוהה. והשער של המשחק, שער מרהיב ביופיו של מגנה השמאלי של נס ציונה ארי נייגו, שעם צירופי מסירות בנגיעה אחת שרף את האגף ושלח חץ לחיבור, שער נדיר ביופיו!!

נס ציונה מתקשה להביא את יכולותיה במגרשה הביתי צר המידות (אתר ג’וניורליג)

נס ציונה ממשיכה בעונה הנהדרת שלה עם ניצחון 1:4 כאשר במחזור הבא הקבוצה תצא למשחק חוץ מול גדנע ת”א. אשקלון מנגד תהיה חופשיה בשבת הקרובה ותארח במחזור שלאחר מכן את אותה גדנע במטרה לאגור נקודות ולהתרחק מהתחתית הלוהטת.

לירן שמש מאמנה של נס ציונה סיכם לאתר ג’וניורליג בתום המשחק: “הגענו למשחק היום לאחר 4 ניצחונות רצופים. לאחר שנחנו בשבת שעברה התכוננו וידענו שלא יהיה משחק פשוט מול אשקלון, קבוצה מאומנת עם שחקנים מוכשרים. אך ידענו להמשיך במומנטום החיובי שאנחנו נמצאים בו.

לירן שמש – עונה נהדרת של קבוצת הנוער למרות כל הקשיים (אתר ג’וניורליג)

מחצית ראשונה מאוד שקולה עם מצבים לשני הצדדים ואשקלון ניצלו את אחד המצבים לשער מדהים ביופיו. במחצית ערכתי חילוף ושינוי מערך ולשמחתי דקה מהפתיחה השוונו ולאחר האדום לאשקלון החיים שלנו הפכו לקלים יותר וידענו לנצל את היתרון המספרי לעוד 3 שערים, שניים מתוכם תוך מהלכי כדורגל נפלאים תבניות שעובדים עליהם כל השבוע.

אנחנו ממשיכים עם המטרות שלנו ומתמקדים אך ורק במשחק הבא נגד גדנע ת”א. נשמח עד מחר ונתכונן כראוי לעוד משחק מאתגר נגד קבוצה שעושה עונה מצוינת. בתחילת הדרך הצבנו כמטרה את הפלייאוף העליון ולאחר שהשגנו את המטרה אנחנו מציבים מטרות חדשות. יחד עם הצוות הנפלא שלי והשחקנים האיכותיים שלנו, מאמין שנצליח לעמוד גם במטרה הבאה שנציב”.

נוער נס ציונה – מציבים מטרות חדשות (אתר ג’וניורליג)
קרא עוד
Back to top button
Close