עלייה שנתיים ברציפות – עירוני אשדוד בליגה הלאומית

קבוצת הנוער של עירוני אשדוד, מחלקה שהוקמה רק לפני כשבע שנים, תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית אחרי עליית ליגה שנייה ברציפות. עומר אוליאל מאמנה הצעיר של הקבוצה שקיבל את ההזדמנות במהלך העונה: תחושה מדהימה, שנתון 2002 של עירוני אשדוד זה שנתון מיוחד".

קבוצת הנוער של עירוני אשדוד – תוך שנתיים מהמחוזית ללאומית (מוטי קדוש)

מחלקת הנוער של עירוני אשדוד החלה את צעדיה הראשונים לפני כשבע שנים, אך מאז הגעתו של המנהל המקצועי סרג’יו חאובל המחלקה מתקדמת משנה לשנה כאשר גולת הכותרת היא קבוצת הנוער של המועדון אשר תוך שנתיים עשתה מסע נפלא מהליגה המחוזית לליגה הלאומית.

רוצה להצטרך למחנה של האלופים מחיפה, פרטים והרשמה – לחצו על הבאנר!

עומר אוליאל שגדל כשחקן במחלקה, החל את דרכו כעוזר המאמן של קבוצת הנוער לפני שנתיים, עונה שבסופה הקבוצה העפילה לליגה הארצית. את השנה הנוכחית הוא המשיך כעוזרו של אלירן ונטורה, אך לאחר שהאחרון עבר במהלך העונה להפועל אשקלון, הוא קיבל את המושכות ובעבודה משותפת עם סרג’יו חאובל המנהל המקצועי של המחלקה, הם הצעידו את קבוצת הנוער לליגה הלאומית מהמקום השני כשהם מקדימים את יריבתם העירונית אדומים אשדוד.

עומר אוליאל – מעמדת העוזר קפץ לעמדת המאמן וסיים את העונה עם כרטיס ללאומית (מוטי קדוש)

עומר, ברכות על הכרטיס לליגה הלאומית, איך התחושות?
“תחושות מדהימות, זו קבוצה של ווינרים. מדובר בשנתון 2002 שעולה שנה אחרי שנה ליגה, מנערים ב’. שחקנים שלא יודעים מה זה לוותר, גם במשחקים אבודים כשאתה מגיע לרגעים האחרונים ללא אוויר, הם ממשיכים לרוץ נותנים את הגול והופכים משחקים. תחושה מדהימה, אני מאוד שמח שעלינו שנה שנייה ברציפות. למרות העונה הקשה, כל הסגרים והמלחמה, הם לא נתנו לשום דבר להפריע, הם נתנו את המקסימום שלהם וזה גם מה שהביא את התוצאות”.

האפליקציה שיכולה להיות המאמן הדיגיטלי שלכם – לחצו להורדה בחינם!!!

העובדה שהקדמתם את אדומים אשדוד בטבלה ובמאבק על הכרטיס ללאומית, זה משהו שמעצים את התחושה של ההצלחה?
“בוודאי, כשיש לך שתי קבוצות בעיר שמתמודדות ראש בראש על העלית ליגה, ברור שאתה רוצה תמיד להיות ראשון ולשלוט. אדומים אשדוד קבוצה מצוינת, נפגשנו איתם השנה והקרב היה מאוד שקול. בסופו של דבר אנחנו היינו אלה שעלו בזכות הווינריות של הילדים”.

איך היית מסכם את העונה, מה היו הנקודות חוזקה שלכם מקצועית?
“השגנו את המטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה- להישאר בליגה רק עונה אחת ולעלות ללאומית. נקודת החוזקה שלנו הייתה משחק ההגנה שלנו, אם לא המשחק מול שוהם אחרי שכבר השלמנו את המשימה, היינו מסיימים עם מספר שערי החובה הנמוך בליגה. בנוסף, ידענו להגיע למשחקים החשובים ולנצח אותם, זה מראה על המון אופי מעבר ליכולת. אני גאה מאוד בשחקנים”.

איזה משחק הכי זכור לך לטובה העונה?
“המשחק בחוץ נגד שוהם. הגענו למשחק אחרי שהפסדנו לאור יהודה בידיעה שהפסד נוסף ואנחנו יוצאים מהמרוץ לעלייה. שוהם הובילו עלינו 0:1, הצלחנו להשוות אבל הם הובילו שוב ואז מדקה 85 עד סיום תוספת הזמן הצלחנו להפוך את התוצאה ולנצח 3:2. זה היה משחק שהסתיים עם תחושות מטורפות”.

סרג’יו חאובל – מצעיד את עירוני אשדוד לגבהים חדשים (טוטו פוטו)

העובדה שעירוני אשדוד, שהיא בסך הכל מחלקה צעירה ומפתחת, עולה עם הנוער שנתיים ברציפות מהמחוזית לליגה הלאומית. לדעתך זה קצב מהיר או יש במחלקה בסיס מספיק חזק עם עומק והמשכיות של השנתונים הצעירים יותר כדי שהמועדון יוכל להתמודד עם הרמה של ליגה לאומית?
“מחלקת הנוער מאז שהוקמה לפני שבע שנים מתקדמת משנה לשנה. סרחיו עושה עבודה מדהימה, הוא הרים את המחלקה לגבהים חדשים. יש לנו בסיס טוב עם 8 שחקנים שסיימו שנה ראשונה נוער, יש לנו שנתון חזק מאוד שמסיים נערים א’ ובנוסף גם נתחזק לקראת העונה הבאה, כבר התחלנו לדבר עם שחקנים. אני מאמין שנצליח לעמוד במטרות שלנו.

בהזדמנות זו אני רוצה להגיד תודה לכל הצוות הניהולי והמקצועי שלמרות גילי הצעיר נתנו לי את המושכות ואת הבמה להצליח. להודות לסרג’יו חאובל המנהל המקצועי שלנו, לליאור אקוקה מנהל הקבוצה, לאלירן ונטורה שיש לו חלק נכבד בעלייה הזאת ולכל משפחת עירוני אשדוד”.

אתר ג’וניורליג מברך את עירוני אשדוד על ההישג המרשים ומאחל לה הצלחה בליגה הלאומית

מחנה הכנה באקדמיה של מכבי חיפה – לפרטים והרשמה לחצו על הבאנר!!
קרא עוד
Back to top button
Close