פינת הורים מנחשים: ילדים א’ חוף תחזית מחזור 13

השבוע בפינת הורים מנחשים, מתארחת אבי הירש אמא של נתנאל (נתי) בלמה של הפועל מעגן מיכאל. במסגרת המחזור ה-13 תארח הפועל עפולה את פרדס חנה הבלתי מנוצחת, האם היא תנחיל לה הפסד בכורה? האם קבוצתו של בנה תנצח את אסי גלבוע? זאת ועוד בתחזית שלפניכם

פינת הורים מנחשים: אבי אמו של נתי הירש בלם מעגן מיכאל, בתחזית מחזור 13

אבי הירש – אמא לשלושה בנים המשחקים במחלקת הנוער של הפועל מעגן מיכאל וגם מנהלת הקבוצה של ילדים א’ בה משחק בנה – נתנאל (נתי) הירש.

נתי המשחק בעמדת הבלם, גדל במועדון ומשחק שם כבר 6 עונות, כאשר השנה הוא הקפטן של הקבוצה עם 4 שערים עד כה. נתי הוא בלם מהיר עם טכניקה טובה, אשר משקיע את כל כולו באימונים כדי להשתפר.

בתור קפטן הקבוצה השנה, הוא לומד איך להתמודד ולעודד את הקבוצה בזמנים הטובים והפחות טובים. נתי מאוד אוהב את קבוצתו ומאוד מעריך את הצוות המקצועי – המאמנים חאבייר פדלוג ושי לוין והמנהל המקצועי צדוק מלכה, אשר מקדמים את היכולת המקצועית של כל שחקן והמועדון.

אחיו, עידן הירש משחק כמגן ימיני בקבוצת טרום א’, כשבמאזנו שער ולמעלה מעשרה בישולים, כשהוא נהנה מהעידוד והתמיכה של מאמנו קובי מזרחי.

הפועל מעגן מיכאל ילדים א’

אחיו הקטן ירדן (גורדי) הירש הלומד בכיתה א’, המשחק בעמדת הקשר ולומד מאחיו הגדולים את כל התפקידים, הולך לדברי אימו ל”האכיל אותם אבק”, כשהוא מלווה באותם המאמנים של אחיו הגדול – חאבייר פדלוג ושי לוין.

שלושת האחים לבית הירש לובשים את חולצה מספר 14, משום שזה מספר משפחתי שעובר מדור לדור, שהתחיל עם דודם יזהר הירש.

ונעבור לניחושים,
הפועל עפולה – פרדס חנה:
המשחק המרכזי של המחזור, משחק בין שתי קבוצות צמרת. פרדס חנה בעונה נהדרת ומפתיעה ומנגד עפולה גם בעונה מצוינת. אני חושבת שעפולה תיקח את הנקודות ותנחיל לפרדס חנה הפסד בכורה העונה. ניצחון של עפולה.

הפועל עפולה – תנחיל הפסד בכורה לפרדס חנה העונה? (יח”צ)


הפועל משגב – רמת מנשה מגידו:
משחק קשה לשתי הקבוצות. משגב אשר נמצאת שלא בצדק בתחתית ונלחמת כל משחק בכדי להשיג ניצחון, תפגוש מנגד את מגידו שנמצאת במרכז הטבלה ומשחק עם הרבה לחימה ועם התקפה מהירה. זה משחק שיכול להתפתח לשני הכיוונים, אבל אני מאמינה שמשגב ינצחו בהפרש של שער אחד. ניצחון של הפועל משגב.

מ.ס טבעון – צור שלום: משחק תחתית לוהט בין שתי קבוצות שילחמו בכל מצב על הניצחון, כאשר טבעון תרצה להשיג את ניצחונה הראשון העונה. אני מאמינה שיתפתח משחק עם הרבה שערים שיסתיים לבסוף בחלוקת נקודות בין שתי הקבוצות – תיקו.

מכבי נהריה – בני סכנין: בני סכנין קבוצה עם הגנה חזקה וגבוהה והתקפה מהירה. מנגד, למכבי נהריה יש התקפה מהירה וגבוהה, אבל אני מאמינה שבני סכנין תיקח את הנקודות. ניצחון לבני סכנין.

מכבי אחי נצרת – קריית שמונה: משחק ברמה גבוהה, קריית שמונה במקום הראשון בליגה ובצדק, קבוצה עם בלמים גבוהים, קישור זריז ומדויק והתקפה יצירתית ומהירה. מנגד, אחי נצרת קבוצה מהירה וזריזה שנלחמת על כר הדשא. לדעתי קריית שמונה תנצח את המשחק.

אחי נצרת – יצליחו לעצור את קרית שמונה? (יח”צ)

מכבי חיפה גולדשנפלד – מטה אשר: מכבי חיפה נמצאת בתקופה טובה וממוקמת בחלק העליון של הטבלה. מנגד מטה אשר קבוצה שמקשה על יריבותיה, כך שאני מאמינה שהמשחק יסתיים בחלוקת נקודות בין שתי הקבוצות – תיקו.

אסי גלבוע – מעגן מיכאל: אחרונים חביבים, מעגן מיכאל קבוצה טובה שנלחמת על כל כדור ומניעה יפה את הכדור. מולה אסי גלבוע עם ניצחון בודד העונה, תלחם בביתה על הנקודות. אבל אני מאמינה שאם נגיע מוכנים נחזור עם שלוש הנקודות. ניצחון של מעגן מיכאל.

קרא עוד
Back to top button
Close