קרית גת מנצחת ומדיחה את הרצליה מהמקום הראשון

נערים א' ארצית דרום: עירוני קרית גת אשר נאבקת על עונה נוספת בליגה הארצית השיגה היום ניצחון ביתי חשוב על מוליכת הטבלה מכבי הרצליה עם שער של נהוראי חג'ג'. מכבי הרצליה לאור ההפסד מאבדת את המקום הראשון להפועל קטמון שניצחה היום את הפועל פ"ת.

נערים א’ ארצית דרום: נהוראי חג’ג’ כובש ומעניק שלוש נקודות יקרות לקרית גת (ולדי מוסייב)

עירוני קרית גת שהייתה ערב המחזור מקום אחד מעל הקו האדום, איחרה היום (שבת) את מוליכת הטבלה מכבי הרצליה, כשהיא יודעת שהפסד והיא מסתבכת חזק בתחתית הטבלה.

לאחר כרבע שעה של משחק, נהוראי חג’ג’ אח של עילאי חג’ג’, שחקן הנוער של מכבי חיפה שגדל אף הוא במחלקת הנוער הנהדרת של קרית גת, קיבל כדור ברחבת ה-16 ובעט מדויק פנימה – 0:1 לזכות המארחים מקרית גת.

משחק לחימה של הקו האחורי של קרית גת שמר על התוצאה (ולדי מוסייב)

הרצליה הגיעה למספר רב של מצבים, אך משקופי השער ומשחק הקרבה של הקו האחורי של קרית גת, שמרו על התוצאה עד הסיום. קרית גת זוכה בשלוש הנקודות סופר חשובות במאבק בתחתית, בפרט לאור הניצחונות של קבוצות התחתית המחזור.

בעוד מכבי הרצליה אחרי הרבה מאוד מחזורים בצמרת הטבלה, מאבדת את המקום הראשון להפועל קטמון, שמנצחת במשחק המרכזי של המחזור את הפועל פ”ת בתוצאה 1:2.

גבי גרף מאמן קרית גת – עבוד רוב השבוע על החלק הקדמי של קבוצתו (ולדי מוסייב)

גבי גרף מאמנה של קרית גת סיכם את הניצחון החשוב של קבוצתו: “התחלנו את  המשחק בידיעה שיהיה קשה מאוד, עבדתי רוב השבוע על עבודת החלק הקדמי. במשחק השחקנים ידעו לשמור על משמעת טקטית ובסופו של דבר זה עזר לנו לשמור על הנקודות בבית”.

קרא עוד
Back to top button
Close