רמה”ש וגדנ”ע במאבק על ליגת העל, שאר הליגה במאבקי ההישרדות

נוער לאומית דרום: מחזור אמצע השבוע שנערך אתמול פתח לחלוטין את המאבק על האליפות, חמישה מחזורים לסיום העונה. למעלה מחצי קבוצות הליגה עדיין נאבקות על ההישרדות בליגה הלאומית.

נוער לאומית דרום: מכבי הרצליה גוברת על אשקלון ועולה מעל לקו האדום (יח”צ)

חמישה מחזורים לסיום העונה והליגה הלאומית דרום לנוער רותחת. גדנע ת”א שעושה עונה מופלאה מרוחקת רק שתי נקודות מרמת השרון במאבק על הכרטיס לליגת העל ובתחתית יותר מחצי ליגה בסכנת ירידה

כבר בתחילת העונה כאשר נקבע כי בתום עונת 21/22 כמות הקבוצות בליגה תצומצם, לאחר שהליגות התנפחו בעקבות הקפאת הירידות בשל מגפת הקורונה, היה ברור לכולם שזאת הולכת להיות עונה מאתגרת ביותר.

חמישה מחזורים לסיום העונה, למעט אולי הפועל ירושלים והפועל פ”ת, אשר נכון לעכשיו קצת רחוקות מהמקום הראשון המוביל לליגת העל והמקום השני המוביל למבחנים, כל יתר הקבוצות בליגה נמצאות או במאבק על העלייה או במאבקי ההישרדות בליגה.

בצמרת הגבוהה, אחרי שכבר היה נראה שהפועל רמת השרון צועדת בדרך הבטוחה לליגת העל, מסתמן כי גדנע ת”א של נתי עזריה לא אמרה את המילה האחרונה בשאיפה שלה להחזיר את מועדון גדנ”ע יהודה ת”א לימי הזוהר של המועדון, עם קבוצת נוער בליגת העל.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי – לחצו וכנסו לאתר החדש!!!!!!

קבוצתו של נתי עזריה שעושה עונה נהדרת, השיגה אתמול במחזור אמצע השבוע ניצחון משכנע על עירוני אשדוד שתיפרד העונה מהליגה הלאומית, כשהיא מנצלת שער דרמטי עמוק בתוספת הזמן של שיאל מלכה, שחקנה של הפועל ירושלים, בתיקו 2:2 מול הפועל רמה”ש מוליכת הטבלה.

שחקני הפועל ירושלים אשר חזרו פעמיים מפיגור, אחרי צמד של טל לוי חריג הגיל של רמת השרון, פתחו מחדש את המאבק על המקום הראשון בליגה, כאשר חמישה מחזורים לסיום רמת השרון מקדימה את גדנע ת”א בשתי נקודות בלבד. אומנם לרמת השרון צפויים משחקים קלים יותר על הנייר, אך בליגה שבה לכל הקבוצות עדיין נותר על מה לשחק, הקרב על הכרטיס לליגת העל, פתוח לחלוטין.

לפרטים והרשמה לחצו על הבאנר!!!

אם המאבק בצמרת כולל שתי קבוצות בלבד, בתחתית, למעט עירוני אשדוד שכבר ירדה ליגה, לא פחות מ-10 קבוצות נאבקות על ההישרדות בליגה הלאומית.

במשחק שפתח את משחקי המחזור ה-28, שערים של שני חריגי הגיל של מכבי יבנהרון לרנר ועומר חורש, העניקו למכבי יבנה שלוש נקודות יקרות במאבק ההישרדות מול בית”ר ת”א בת ים, שעם משחק עודף נמצאת במקום ה-6, אך בסך הכל 6 נקודות מהמקום המוביל לליגה הארצית.

מכבי יבנה עם ניצחון שמשאיר תקווה (אתר ג’וניורליג)

מי שעשתה אתמול ניצחון יקר היא מכבי הרצליה, אשר מאז הגעתו של ניר ינובסקי לקבוצה בחודש האחרון, הצליחה לקפוץ זמנית מעל לקו האדום, לאחר ניצחון חוץ 3:0 על הפועל אשקלון. לאור אי הוודאות האופפת את מחלקת הנוער של הפועל אשקלון, נראה שהיא מסומנת כמועמדת המובילה לירידת ליגה בתום העונה.

גם קבוצת הנוער של מכבי יפו רשמה אתמול ניצחון יקר, בקרב תחתית על 6 נקודות מול כפר קאסם, כאשר שער עצמי של כפר קאסם במחצית הראשונה, העניק לשחקניו של עופר ראובן שלוש נקודות יקרות שנותנות קצת אוויר למועדון היפואי, שרוצה לאחר עליית הליגה של הקבוצה הבוגרת לליגה הלאומית, לשמור את קבוצת הנוער של המועדון בליגה השנייה.

במוקד המחזור ה-26 בשבת הקרובה מוליכת הטבלה הפועל רמה”ש תארח את מכבי יבנה הנלחמת על חייה, בעוד גדנע ת”א תפגוש למשחק צמרת את הפועל פ”ת. במוקד משחקי התחתית יהיה המשחק בין הכח ר”ג להפועל אשקלון והמשחק בין מכבי הרצליה למכבי יפו, בקרבות תחתית על 6 נקודות.

לטבלת נוער לאומית דרום >>>>   https://bit.ly/3hgKUok

קרא עוד
Back to top button
Close