רמת אליהו – ניצחון גדול בדרך ללאומית

נוער ארצית דרום: קבוצת רמת אליהו משיגה היום ניצחון גדול על הכח עמידר ר"ג משער של אשר מששה ועושה צעד משמעותי אל עבר הכרטיס הנכסף לליגה הלאומית. נאור ברקול מאמנה של רמת אליהו: "יש לנו חבורה של לוחמים שניצחה את המשחק עם לב ענק ואופי גדול"

נוער ארצית דרום: רמת אליהו גוברת על הכח בדרך ללאומית (שחר נגר)

קבוצת הנוער של א.ס רמת אליהו הגיעה למשחק העונה נגד הכח עמידר רמת גן, כאשר שלוש נקודות מפרידות ביניהן שישה משחקים לסיום העונה.

המשחק נערך באיצטדיון “הברפלד” בראשון לציון לעיניי כ400 צופים, כשכל ילדי מחלקת הנוער של א.ס רמת אליהו מתייצבים למשחק ודוחפים את קבוצת הנוער לעבר המטרה.

דור העתיד של רמת אליהו הגיע לדחוף את קבוצת הנוער (שחר נגר)

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות כאשר המשחק מתנהל בעיקרו במרכז המגרש, כאשר אף קבוצה אינה מצליחה לסכן משמעותית את השער של יריבתה. המחצית הראשונה מסתיימת בתוצאה מאופסת.

המחצית השנייה נפתחת כאשר הכח שולחת הרבה שחקנים למעלה וההגנה המצוינת של רמת אליהו מצליחה לסכל את כל הנסיונות של הכח.

כעשר דקות מסיום המשחק, אשר מששה שחקנה של רמת אליהו, יצא קדימה עם הכדור, העביר את הכדור לליאם מדר שחלף על פני שחקן בתוך הרחבה והחזיר נהדר לאשר מששה שקובע 1-0 מתוק לרמת אליהו.
בסיום קבוצת הנוער מנצחת 1-0 ופותחת פער של 6 נקודות על הכח רמת גן חמישה משחקים לסיום העונה.

נאור ברקול מאמן הקבוצה נשמע מאושר לאחר הניצחון הענק של קבוצתו: “יש לנו חבורה של לוחמים שניצחה את המשחק עם לב ענק ואופי גדול. מגיע שאפו גדול לצוות הניהולי של המחלקה ולכל ילדי רמת אליהו שדחפו אותנו 90 דקות לעבר הניצחון. נשמח עד יום שני ונתחיל להתכונן למשחק הבא נגד בני לוד.

בנוגע לשאלה האם לאחר פתיחת הפער של שש הנקודות הכרטיס ללאומית קרוב מתמיד השיב ברקול: “אכן פתחנו פער מהכח היריבה העיקרית שלנו לצמרת. אך זה עדיין לא פער שמבטיח לנו את העלייה ולכן אנחנו עדיין מאופקים ודרוכים”

קרא עוד
Back to top button
Close