רמת השרון במלחמה עיקשת על הישארותה בליגת העל

נוער על: שער של קורל ברלינסקי העניק נקודה יקרה לרמה"ש בקרב התחתית מול בית"ר ירושלים. ברלינסקי שגם כבש לפני שבועיים שער שהעניק לקבוצתו ניצחון יקר על רעננה, מאמין שקבוצתו תישאר בליגה בתום העונה. על משחק הגביע מחר מול קרית אונו: "נגיע למשחק מוכנים כאילו זה גמר גביע, המטרה לעלות לשמינית הגמר".

נוער על: רמה”ש עם תיקו יקר מול בית”ר ירושלים (שלומי עסיס)

תחתית ליגת העל בוערת כאשר שני מחזורים נותרו לפני המעבר למשחקי הפלייאוף אשר בסום ייקבע מי תהיינה שתי הקבוצות שתפרדנה בסוף הפלייאוף מליגת העל ומי תסיים במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן מול נציגת ליגות לאומית.

לאור ניצחונה במחזור האחרון של נוף הגליל על הפועל חדרה, התחתית מאוד צפופה וצמודה. בית”ר טוברוק שהחליפה השבוע מאמן ונוף הגליל שרשמה ניצחון ענק על חדרה, סוגרות את הטבלה עם 12 נקודות. ראשון לציון שבמקום ה-12 נמצאת רק מרחק שלוש נקודות מהן, כאשר בתווך נמצאות ארבע קבוצות – מכבי נתניה, בית”ר ירושלים, עירוני נשר והפועל רמה”ש.

הפועל רמת השרון שנמצאת בתקופה טובה בחודש האחרון, אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים על רעננה ונוף הגליל, אירחה בשבת את בית”ר ירושלים למשחק על 6 נקודות.

רמת השרון מול בית”ר ירושלים – קרב תחתית על 6 נקודות (שלומי עסיס)

ממש בסמוך לשריקת הסיום של המחצית הראשונה, האורחים מירושלים עלו ליתרון משער של דוד דיגו שחלף על שני שחקני רמת השרון ובעט את הכדור פנימה – 1:0 לבית”ר ירושלים, הייתה גם תוצאת המחצית.

למרות ספיגת השער בדקה קריטית עם סיום המחצית, שחקניו של אורן רותם לחצו את שערה של בית”ר במחצית השנייה. לאחר כרבע שעה, יונתן אייזן חלוץ רמה”ש בעט לשער אך רוי ששון שוער ירושלים הדף את הכדור שהגיע לקורל ברלינסקי שמ-16 מטרים שלח את הכדור פנימה והשווה את התוצאה.

שערו של ברלינסקי קשרה של רמת השרון, העניק לקבוצתו נקודת ליגה יקרה להמשך מאבקי ההישרדות. ולא פחות חשוב, השאיר את בית”ר עמוק במאבקי התחתית.

קורל ברלינסקי התייחס לשערים הקריטיים במאבקי ההישרדות שכבש בחודש האחרון – האחד שהוביל לניצחון הגדול על רעננה והשני השבת בקרב על 6 נקודות. והתייחס לסיכוי של קבוצתו להישאר בליגה
“אני שמח על השער לפני שבועיים מול רעננה, כדור לחיבורים שהפך את התוצאה בדרך לניצחון 3:1. והשער מול בית”ר ירושלים שעזר לנו לקחת נקודה חשובה.

קורל ברלינסקי – הברומטר של רמת השרון בחודש האחרון (שלומי עסיס)

אני מאמין שנצליח להישאר בליגה, אנחנו באמת קבוצה טובה ומוכשרת. השנה היה לנו טיפה יותר קשה להתחבר ולנצח, כולם כבר הורידו אותנו ליגה לפני מספר שבתות, אך לקחנו את עצמנו בידיים והצלחנו בשלושת המחזורים האחרונים לצבור 7 נקודות.  

אני מאמין בקבוצה שלי, במאמן שלי ובמועדון הפועל רמת השרון שנישאר בליגה. אנחנו קבוצה של לב וקבוצה של לוחמים ונעשה הכל בשביל להישאר בליגה סוף עונה”

ביום שלישי אתם בגביע מול קרית אונו שתרצה להיות סינדרלה על הגב שלכם. איך מגיעים מוכנים למשחק שכזה כדי לא למעוד ולעבור לשמינית הגמר?
“קריית אונו קבוצה טובה מהליגה הלאומית שסוגרת היטב בבית שלה. יהיה לנו קשה כמו כל משחק, אבל אנחנו ווינרים, אנחנו באים לנצח בכל מגרש ובאים להילחם כל משחק. נגיע למשחק מוכנים כאילו זה גמר גביע, המטרה לעלות לשמינית הגמר”.

קרא עוד
Back to top button
Close