שבוע של הכרעות – מאבקים מותחים בצמרת ובתחתית

נערים ב' ארצית דרום: בשעה שהפועל ירושלים זוכה באליפות, מנצחת את מרמורק וחורצת את גורלה לירידה, מתנהל קרב איתנים על הכרטיס למבחנים לעלייה. אל קריית אונו, ניר רמת השרון והכוח רמת גן הצטרפה גם נס ציונה. בתחתית רותח, שבע קבוצות נאבקות לא להיות בין שלוש הקבוצות שיתווספו לארבע הקבוצות שכבר ירדו. מה היה בסוף השבוע ומה נותר בסיקור שלפניכם.

נערים ב’ ארצית דרום – לקראת שבוע של הכרעות (ולדי מוסייב)

ליגת ארצית דרום תספק בשבוע הקרוב את מנת הדרמה ושיאה של העונה. שלושה מחזורים נותרו לסיום, שניים מהם יתקיימו במחזור אמצע שבוע זה ובסופו, ועדין לא בטוח אם יתקבלו בו כל ההכרעות.

11 מתוך 18 הקבוצות המתמודדות בליגה זו הן בעלות עניין, 4 מהן יתעמתו על כרטיס למבחנים לעלייה ו-7 קבוצות נוספות יאבקו על עונה נוספת בארצית.

בית”ר נורדיה 1 רמת השרון 1
במשחק שפתח את מחזור סוף השבוע בשישי האחרון נפגשו במתחם הארזים בית”ר נורדיה הנאבקת על הישרדותה ורמת השרון הנאבקת על הכרטיס השני לליגת העל דרך משחקי המבחן. החניכים של גל אדיר ומאור קדוש פתחו בניסיון ליצור הכרעה ובדקה ה-16 עלו ליתרון מרגלי דן שבו, מנגד השחקנים של אסי ברוכיאן לא נבהלו, העלו הילוך תוך שהם משתלטים על מרכז השדה, כדור חכם שהעביר נועם סיטבון בדקה ה-27 מצא את זוהר אשר בקצה רחבת העונשין, האחרון הסתובב וירה כדור לפינה הימנית הנמוכה וקבע שוויון משקף בין שתי הקבוצות.

נועם סיטבון בישול מבריק ו- 5 שערים העונה (אייל עמר)

מלך שערי הקבוצה רועי שקלים לא פתח ושותף רק עם פתיחת המחצית השנייה בהחלטתה מקצועית.

מה נותר להן:
נורדיה – תתארח ביום שני באילת לקרב איתנים ובסוף השבוע תארח את קריית אונו. במחזור האחרון תצא נורדיה  לקריית גת לקרב שיכול להיות מכריע לאחת משתי הקבוצות.

רמת השרון – תארח באמצע השבוע את רמת אליהו לקרב ניגודי מטרות, לאחר מכן בשבת תארח למשחק נוח על הנייר את מודיעין שירדה. במחזור האחרון תצא למלחמת עולם באילת.

לפרטים והרשמה לחצו על הבאנר!!!

הפועל ירושלים 4 מרמורק 1
ירושלים שהבטיחה בשבת מעשית את זכייתה, לא התקשתה נגד הפועל מרמורק שאתמול נפרדה סופית מהליגה הארצית.

את השערים לזכות הפועל כבשו הקפטן נדב כהן מיכלזון (16) אור מונסונגו (30) מהבולטים בקבוצה עם שערו ה-8 העונה, יואב לביא מלך שערי הקבוצה שכבש את שערו ה26 בעונת השיא שלו (39) ומעיין כהן (80) פתחו את חגיגות האליפות של הפועל ירושלים אשר יגיעו לשיאם באירוע אליפות מתוכנן לאחר משחק הבית האחרון נגד נס ציונה.

הפועל ירושלים זוכה באליפות ומורידה את מרמורק למחוזית (יח”צ)

מילה למרמורק, הקבוצה הזו הבליחה פעמיים העונה בשתי סדרות של ניצחונות רצופים ומרשימים גם נגד הקבוצות הגדולות, הראשונה שבהן בשלהי הסיבוב הראשון, שהיה נדמה שהיא מבצעת קאמבק אדיר, לאחר מכן הגיע נפילה והתפרקות ובשבועות האחרונים שוב התעוררות מאוחרת עם סדרת ניצחונות שנקטעה אתמול על ידי האלופה הנכנסת, את שער הכבוד לזכות מרמורק הבקיע אריאל צברי בדקה ה-51.

מכבי שוהם 3 קרית גת 0
חפצת חיים! מי שחשב ששוהם הרימה ידיים קיבל בשבת קו מחשבה חדש. בקרב תחתית לוהט גברו המקומיים 0:3 על קריית גת וסיבכו קשות את יריבתם. יובל שחק (20) וצמד של יהלי מרדיאן (65,75) העניקו ניצחון חשוב ותקווה למועדון הסימפטי משוהם.

קרית גת – תביט מהצד על התוצאות השבוע לקראת מחזור הסיום בשבוע הבא (ולדי מוסייב)

מה נותר להן:
קריית גת – היא הלחוצה, לקבוצה נותר משחק אחד בלבד במחזור האחרון בשעה שתארח את נורדיה. בשבוע הזה היא תצפה מהצד ותעקוב בחרדה אחרי מה שיעשו יתר יריבותיה במאבק ההישרדות. הקבוצה ממוקמת במקום ה-11 עם 43 נקודות ועם שני משחקים עודפים על אילת שמתחת לקו האדום עם 39 נקודות.

שוהם – מחכים לה שלושה משחקים קשים ומורכבים, באמצע שבוע זה בחוץ נגד מרמורק שירדה ומייד לאחר מכן תארח את מכבי באר שבע. במחזור האחרון תצא לשחק נגד נס ציונה המבקשת את הכרטיס השני לליגת העל.

מכבי שוהם – למרות הניצחון, מחכים לה 3 משחקים קשים ומורכבים (ולדי מוסייב)

מודיעין 1 רמת אליהו 3
הקבוצה מראשון לציון השיגה ניצחון שני ברציפות ועולה מעל הקו האדום עם 42 נקודות בשעה שגברה על היורדת מודיעין כאמור 3:1.

רמת אליהו – מחכים  לה 3 משחקים מאתגרים וקשים, באמצע השבוע הקרוב היא תתמודד מול רמת השרון בחוץ, בסוף השבוע תחזור לקרב מכריע מול אילת בראשון לציון ובמחזור האחרון תצא לקרב אולי מכריע נגד קריית אונו.

גדנע ת”א 0 מכבי הרצליה 1
ניצחון חשוב ומשמעותי למכבי הרצליה במשחק החוץ שלה נגד גדנ”ע מציב אותה בעמדה כמעט בטוחה יותר במקום התשיעי עם 43 נקודות. על הנייר מחכה לה משחק קל נגד מחנה יהודה, שאמור להבטיח לה את ההישארות, לאחר מכן משחק חוץ נגד מ.ס באר שבע ואירוח של האלופה הפועל ירושלים בהרצליה.

הכח רמת גן 2 הפועל הרצליה 0
הכח משיגה ניצחון חשוב מול הרצליה שאיבדה עניין ושומרת על הסיכוי לזכות בכרטיס למבחני העלייה.

הכח – נותרו 3 משחקים נגד שלוש קבוצות שאיבדו אף הן עניין, מודיעין גדנ”ע ומחנה יהודה.

ספורט ישיר – רשת מובילה בארץ לציוד כדורגל מקצועי – לחצו וכנסו לאתר החדש!!!!!!

נס ציונה 9 מחנה יהודה 0
הניצחון הוודאי של המחזור צירף שוב את נס ציונה למאבק על הכרטיס למבחנים.

נס ציונה – נותרו לה 3 משחקים קשים, הראשון שבהם נגד מ.ס באר שבע, משחק חוץ מול האלופה הנכנסת בארזים ומשחק שיכול להיות גורלי לשתי הקבוצות במחזור האחרון נגד שוהם.

מכבי באר שבע 0 מ.ס באר שבע 0
חלוקת הנקודות בדרבי של בירת הנגב מעניקה למכבי בוודאות עונה נוספת ומנגד זו תוצאה שכולה הפסד למ.ס באר שבע. גם אם האחרונה תנצח את שלושת משחקיה הנותרים קשים כשלעצמם סיכוייה לשרוד נמוכים ביותר.

לבני אילת שלא שיחקה בשבת ונאבקת על חייה בליגה נותרו קרב התחתית היום מול נורדיה, בשבת משחק גורלי בחוץ מול רמת אליהו ומשחק אחרון מול רמת השרון שנאבקת על המקום השני.

לטבלת נערים ב’ ארצית דרום >> https://bit.ly/3C1ic2R

קרא עוד
Back to top button
Close