“שואפים להיות פקטור מרכזי בצמרת הטבלה”

משה מור מאמן קבוצת נערים ב' של הפועל (קטמון) ירושלים, מספר על השאיפות של הקבוצה בליגה ובגביע המדינה, כאשר במקביל עליו להכין את השנתון לקראת קפיצת המדרגה בעונה הבאה, בליגת נערים א' על.

הפועל ירושלים 2005 – רוצים להיות פקטור מרכזי בצמרת (מדיה הפועל ירושלים)

מחלקת הנוער של הפועל (קטמון) ירושלים עושה בשנים האחרונות עבודה נהדרת ויסודית כשהיא מספקת לא מעט שחקנים צעירים לקבוצה הבוגרת ובמקביל קוראת תיגר לרוחב כל קבוצות החטיבה הבוגרת על מקום בליגת העל, כאשר הסנונית הראשונה הינה קבוצת נערים א’ (שנתון 2004) שכבר העונה משחקת בליגת העל.

מי שאימן אשתקד את שנתון 2004 של הפועל (קטמון) ירושלים, אשר שיחקו בליגת נערים ב’ השנייה (ארצית דרום) הוא משה מור אשר העונה עומד בפניו אתגר כפול – מאבק על מקום בליגת העל בנערים ב’ והכנה של השנתון לקראת קפיצת המדרגה בשנה הבאה בליגת נערים א’ על.

זו העונה השביעית של משה מור בצד האדום של העיר ירושלים, כאשר בטרם ארבע העונות האחרונות בקטמון ירושלים, הוא אימן שלוש עונות את הפועל ירושלים.

משה מור, עונה שביעית בצד האדום של ירושלים (מדיה הפועל ירושלים)

משה, פתחתם היטב את העונה עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, אך הסגר הממושך עצר את הכל. אתה מרגיש שתגיעו מוכנים לליגה בעוד כשבוע?
“אני שבע רצון מאיך שנראינו לפני הסגר, בסך הכל הקבוצה משתפרת ומתקדמת, אבל עכשיו אחרי הפגרה הארוכה, הכל מתחיל מחדש. לא היו אצלנו שינויים בסגל בתקופת הסגר, השחקנים עבדו דרך הזום עם מאמני כושר ובאופן אישי כל אחד עשה מה שהוא יכול. אני מופתע לטובה מהרצינות של השחקנים, הדור הזה יודע לעבוד באופן אישי אם הוא רוצה, יש להם מודעות לעבודה, מי שבאמת רציני ולוקח את זה ברצינות יש לו את כל האפשרויות והיכולות לעבוד לבד, הכל שאלה של כוח רצון.

באימונים אני מקפיד על חלוקת עומסים והעלאת הקצב בהדרגה. החזרה המהירה לליגה וגם קצב המשחקים יצריך אותנו לנהל נכון את דקות המשחק, נצטרך להשתמש בכל השחקנים, יהיו יותר רוטציות, כולם יקבלו הזדמנויות. אנחנו נגיע מוכנים לפתיחת הליגה”.

אתם חוזרים ישר לדרבי מול נורדיה, שזה לא עוד משחק ליגה, ומספר ימים לאחר מכן אתם פוגשים את הפועל הרצליה אחת היריבות בצמרת הטבלה. כמו שאומרים ישר לביזנס.
“עוד לא הספקנו להכיר את כל הקבוצות בליגה, כך שאין לי העדפה כזו או אחרת. אנחנו מתייחסים ומתכוננים לכל היריבות באותה הדרך. דרבי זה משחק מיוחד והפועל הרצליה יריבה ראויה. אין ספק שליגת נערים ב’ ארצית דרום מעניינת וחזקה”.

ליגת נערים ב’ ארצית דרום מעניינת וחזקה, התחרות תהיה קשה (מדיה הפועל ירושלים)

ראשון לציון, הפועל הרצליה, מעלה אדומים ואתם – אלו לדעתך הקבוצות שתתמודדנה על העלייה העונה?
“מוקדם עדיין לקבוע מיהן הקבוצות שיהיו בצמרת או מי תעלה ליגה. לדעתי אלה פחות או יותר הקבוצות, אולי יצטרפו עוד קבוצה או שתיים. מכבי הרצליה לדעתי עוד לא אמרה את המילה האחרונה. התחרות תהיה קשה, אנחנו שואפים להיות פקטור מרכזי בצמרת הטבלה”

מעבר לאתגר להעלות את קבוצת נערים ב’ של הפועל ירושלים לליגת העל, אתה מכין את השחקנים שמשחקים העונה בליגה השנייה, לקפיצת המדרגה בעונה הבאה בנערים א’ על. מה זה מצריך מכם העונה כדי שבעונה הבאה יהיה לשחקנים נחיתה רכה בליגת העל?
“אנחנו נערכים למעבר הזה, המועדון נותן את כל הכלים על מנת לשפר את השחקנים, אני בטוח שאנחנו בדרך לליגות העל עם כל קבוצות החטיבה הבוגרת. עשינו משחקי אימון מול בית”ר ירושלים מצמרת ליגת העל, ובגביע נפגוש את הפועל ב”ש מליגת העל, מה שיוכל לתת אינדיקציה טובה לילדים לקראת שנה הבאה.

לפרטים לחץ על הבאנר

הפועל קטמון ירושלים רוצה להיות שייכת לרמות הכי גבוהות. אנחנו שמים דגש על טיפוח דור העתיד של הכדורגל. התבססות על שחקנים תוצרת בית. השקעה בלתי פוסקת בכל אספקט אפשרי. פיתוח יכולות השחקן. הקפדה על רמת אימונים גבוהה וקידום ערכים בספורט ובחיים. הפועל קטמון ירושלים תתאים את עצמה לכל ליגה בכל שנתון!!!”.

בגביע קיבלתם את הפועל ב”ש מליגת העל בחוץ, הגרלה קשה? מפעל הגביע במקביל למטרות שלכם העונה בליגה, איך משלבים בין המפעלים עם העומס הצפוי?
“מפעל הגביע זה דבר נפלא, אני מודע לעומס הצפוי. קיבלנו הגרלה קשה מול הפועל באר שבע בחוץ, אנחנו נעשה הכל על מנת לעבור שלב, בגביע הכל יכול להיות!”.

קרא עוד
Back to top button
Close