סוגרים מעגל: אליה עזרא וגילי ברשצקי חוזרים להפועל ר"ג
אחרי שלוש שנים של עבודה משותפת, שכללו שתי עונות מוצלחות עם שנתון 2013 של הפועל ר"ג ועונה נהדרת עם עמישב פ"ת, צוות המאמנים חוזר למועדון מרמת גן — הפעם כדי להוביל את שנתון 2012 בליגת נערים ג' לאומית

אליה עזרא וגילי ברשצקי חוזרים להפועל רמת גן. צוות המאמנים, שעובד יחד בשלוש השנים האחרונות, יקבל בעונה הקרובה את האחריות על קבוצת שנתון 2012 של המועדון, שתשחק בליגת נערים ג' לאומית.
עבור השניים מדובר בסגירת מעגל. עזרא וברשצקי כבר עבדו יחד בהפועל רמת גן עם שנתון 2013, אותו הובילו במשך שתי עונות מוצלחות בעונות 2023/24 ו-2024/25. באותן שנים סיימה הקבוצה במקומות 4-5 בליגה הבכירה ביותר, תוך שהיא מציגה יציבות, התקדמות ועבודה מקצועית שניכרה לאורך הדרך.
בעונה האחרונה המשיך הצוות את הדרך המשותפת בעמישב פתח תקווה, שם הוביל את שנתון 2013 לעונה נהדרת בליגת מרכז. כעת, לאחר שלוש שנים משותפות, הם חוזרים להפועל רמת גן עם אתגר חדש ומשמעותי — בניית קבוצת נערים ג' תחרותית, שתשאף להתמודד בצמרת הליגה הלאומית ולהחזיר את השנתון לקדמת הבמה.
עזרא שיתף את ג'וניורליג בתחושות עם החזרה למועדון:
"אנחנו שמחים ונרגשים לחזור למועדון הכדורגל הפועל רמת גן ולקבל את האחריות על קבוצת נערים ג’ לקראת העונה הקרובה".
"לאחר שלוש שנים של עבודה משותפת, בנינו שיתוף פעולה מקצועי יוצא דופן המבוסס על אמון, מחויבות, שפה מקצועית משותפת ורצון מתמיד לקדם ולפתח שחקנים", סיפר עזרא. "אנו מאמינים שהשילוב בין הניסיון, הידע והחיבור בינינו מאפשר לנו להעניק לשחקנים את הסביבה הטובה ביותר להתפתחות מקצועית ואישית".
על המטרות לעונה הבאה הוסיף עזרא:
"המטרה שלנו ברורה, לבנות קבוצה תחרותית, מחויבת ומגובשת, שתייצג בכבוד את המועדון ותפעל כדי להחזיר את השנתון למקום הראוי לו — ליגת העל. הפועל רמת גן הוא מועדון עם מסורת מפוארת, שאיפות גבוהות ומעטפת מקצועית איכותית", הוסיף עזרא. "החזרה שלנו למועדון היא מקור לגאווה גדולה, ואנחנו מודים להנהלת המועדון על האמון".
"אנחנו מגיעים עם הרבה מוטיבציה, תשוקה ורצון לעבוד קשה מדי יום כדי לקדם כל שחקן, לפתח אנשים טובים לצד שחקני כדורגל טובים ולהוביל את הקבוצה להצלחה", סיכם עזרא.
אחרי שתי עונות מוצלחות בעבר בהפועל רמת גן, עונה נהדרת בעמישב פתח תקווה ושלוש שנים של עבודה משותפת, אליה עזרא וגילי ברשצקי חוזרים למקום שבו כבר השאירו חותם — הפעם עם שנתון 2012 ועם מטרה ברורה: לבנות קבוצה שתייצג את הפועל רמת גן בכבוד ותיאבק על החזרה לליגת העל.







