אורן קריספין המנהל המקצועי של מכבי הרצליה

מכבי הרצליה הודיעה היום על מינויו של אורן קריספין למנהל המקצועי של מחלקת הנוער כאשר המטרה לקחת את המועדון צעד קדימה, להתבסס כמועדון המוביל בעיר הרצליה וכמחלקה שמייצרת שחקנים ומאמנים כאחד.

אורן קריספין המנהל המקצועי של מכבי הרצליה (מדיה מכבי הרצליה)

אורן קריספין מי שאימן שנים רבות במחלקת הנוער של הפועל פ”ת, זכה עם קבוצת הנוער של המחלקה בגביע המדינה, לאחר שקבוצתו הדיחה בחצי הגמר את מכבי חיפה ובגמר גברה על הפועל ת”א, והעפיל שנה לאחר מכן עם הקבוצה לליגת העל. לאחר שאימן את הקבוצה הבוגרת של הפועל פ”ת ואת קבוצת הנוער של הפועל כפ”ס – מונה היום למנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי הרצליה.

קריספין הגיב לאתר ג’וניורליג לאחר המינוי: “ראשית אני מודה על האמון של אריאל שיימן שלומי קניאס וקרן סלם שנתנו לי להוביל את מחלקת הנוער של מכבי הרצליה. אין ספק שאני מגיע למקום חם ומשפחתי, כזה שבמהלך השנים ידע לייצר שחקנים וגם מאמנים. המטרה של מחלקת הנוער של מכבי הרצליה תהיה לייצר כמה שיותר שחקנים לקבוצה הבוגרת. זה לא יהיה זבנג וגמרנו, זה יהיה תהליך שאנחנו נעבוד קשה יום יום על מנת לקחת את המועדון הזה שלב אחד קדימה גם ברמת התוצאות המיידיות וגם ברמת הכשרת שחקנים לקבוצה הבוגרת. שיהיה לנו בהצלחה”.

קרא עוד
Back to top button
Close