אשדוד מחזיקת הגביע, חיפה תסתפק באליפות

גביע נערים ב': שער של נתנאל ביטון מול הפועל ת"א העלה את מ.ס אשדוד לגמר הגביע. אמש באצטדיון ר"ג ביטון לאחר בישול ענק של אלמוג אוחנה, העניק לאשדוד את הניצחון בגמר הגביע על האלופה מחיפה.

מ.ס אשדוד נערים ב’ (2005) – מחזיקת גביע המדינה לעונת 20-21 (ניב כהן)

גמר גביע המדינה לשנתון נערים ב’ שנערך אמש באצטדיון ר”ג זימן לנו שידור חוזר של משחק האליפות משבת האחרונה, בו מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מ.ס אשדוד וזכתה באליפות ליגה נערים ב’ על.

מחנה הכנה לעונה הבאה באקדמיה של מכבי חיפה – לפרטים והרשמה לחצו על הבאנר

החבורה של אופיר קופל מאשדוד הגיעה לגמר הגביע לאחר שגברה בחצי הגמר על הפועל ת”א וברבע הגמר על הפועל ב”ש. מנגד החיפאים, אחרי שהדיחו בשמינית הגמר את מכבי פ”ת וחלפו על פניהם של חדרה ברבע, העפילו לגמר אחרי ניצחון על בית”ר ירושלים במטרה להשלים העונה דאבל.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מלאה של מכבי חיפה שהחזיקה יותר בכדור והגיעה למספר הזדמנויות שלא נוצלו, המחצית הסתיימה ללא שערים.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים למרות עדיפות של חיפה (אתר ג’וניורליג)

המחצית השנייה הייתה שקולה יותר, ללא מצבים משמעותיים לכיבוש משני צידי המגרש. עשר דקות לסיום שמונים הדקות, כדור עומק נפלא של אלמוג אוחנה מאחורי קו ההגנה של חיפה מצא את נתנאל ביטון לבד מול נועם שביט שוערה של חיפה, שביט הצליח לנגוע בכדור בקצות האצבעות אך הכדור עשה את דרכו לפינה הנגדית ופנימה. נתנאל ביטון מי שכבש את שער הניצחון בחצי הגמר מול הפועל ת”א, כובש גם במשחק הגמר ומעלה את האשדודים ל1:0.

האפליקציה שיכולה להיות המאמן הדיגיטלי שלכם – לחצו להורדה בחינם!!!

חיפה ביצעה מספר חילופים התקפיים במטרה לנסות ולחזור למשחק בעשר הדקות שנותרו, אך משחק לחימה של אשדוד הותיר את התוצאה בעינה עד השריקה לסיום – מ.ס אשדוד מנצחת בגמר 1:0 את מכבי חיפה וזוכה בגביע המדינה.

נתנאל ביטון – גיבור המסע של אשדוד בגביע המדינה שהסתיים בהנפת הגביע (ניב כהן)

נתנאל ביטון גיבור הזכייה של אשדוד בגביע המדינה, מי שכבש את שער הניצחון בחצי הגמר ובגמר, סיכם את המסע הנפלא של קבוצתו שהסתיים בהנפת הגביע: “אני כל כך שמח שזכינו בגביע. עברנו דרך ארוכה העונה הזאת כקבוצה, עם עליות וירידות. הגיע לנו לזכות בגביע ואני שמח שיצא לי לעזור לקבוצה שלי לנצח

פרדי דוד מנהלה המקצועי של אשדוד – גביע עם נערים ב’, הערב גם הנוער יוכלו להניף גביע (אתר ג’וניורליג)

פרדי דוד מנהלה המקצועי של מ.ס אשדוד בירך לאחר הזכייה: “כל הכבוד לאופיר קופל ושלומי כנפו המאמנים, יורם בן דוד מאמן הכושר, כל הצוות של האקדמיה למצוינות שלנו שעשתה עבודה מדהימה עם שחקני הקבוצה השנה. אין כמו הטעם המתוק של זיקוקי הגביע בהנפה, לצד שיר האלופים המתנגן ברקע. זכות גדולה לעבוד ולהיות שותף במועדון המיוחד הזה”

קרא עוד
Back to top button
Close