גורל המשך הליגות לא יוכרע היום

על פי מידע שהגיע לידי מערכת אתר ג'וניורליג ולמרות פרסומים כאלה ואחרים, לא יתקיים היום דיון בדבר הפסקת הליגות במחלקות הנוער.

גורל המשך הליגות לא יוכרע היום (אתר ג’וניורליג)

על פי גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל מסתמן כי ועדת הנוער של ההתאחדות תתכנס רק ביום חמישי כדי לדון בהשלכות של המצב הביטחוני על המשך הליגה. מנגד, בהתאחדות חוששים בשלב זה מקיום משחקים בין קבוצות מהמגזר היהודי למגזר הערבי, מה שיעמיד במבחן את מקבלי ההחלטות בהתאחדות – האם באמת קיים דו קיום בכדורגל הישראלי אם לאו. והאם משחקי הגביע ימשיכו כי אין נציגות למגזר הערבי?

קרא עוד

3 Comments

  1. הליגות לנוער חייבות להסתיים במיידי ולתת לזמן לעשות את שלו
    הורים חוששים לשלוח ילדים למשחקים ולידיעתכם באזור בו אני עובד הופסקה פעילות בגלל חסימת כבישים בשל אירועים כאלה ואחרים
    אנו המאמנים לא ניקח אחריות על הילדים אנו סומכים על הקבוצות המארחות שיעשו הכל כדי לקיים את המשחקים בעירם אבל גם אם יש סיכוי קטן שפרחח צעיר שלא באמת מבין על מה הוא מוחא יצית את האש ואלה בהתאחדות שמתנגדים להפסקת הליגות שיקצו כח שיטור על חשבונם שילווה ויאבטח את הקבוצות או מנגד יממנו מגרש נייטרלי שיארח את המשחקים

  2. חייבים לעצור עכשיו את הליגות אין ערך ספורטיבי לכדורגל שילדים צריכים להיכנס לכפרים ערביים בפחד ולשחק כדורגל… מי יקח אחריות במקרה וחס וחלילה תהיה פגיעה בקבוצת ילדים או נערים שנכנסת לכפר ערבי כדי לשחק כדורגל ויפגעו בהם?

  3. מכירים את השיר של רמי פורטיס וברי סחרוף
    “מי מסתתר מאחורי המסיכה, חתול מפלצת או ילדה קטנה”.
    הספורט הוא כלי לגישור בין העמים, אבל המגזר הערבי יצר מצב שאנחנו היהודים כבר לא יודעים מי מסתתר מאחורי המסיכה.
    כשאתה שומע סיפורים מלוד על שכנים ערבים שמנסים לפגוע בשכניהם היהודים אחרי שיום יום אמרו בוקר טוב אחד לשני, אז אתה מבין שאתה כבר לא מבין שום דבר.
    אפשר לחיות בדו קיום והספורט יכול לסייע בזה, אבל צריך לרצות את זה או לפחות להסכים עם זה.
    קבוצה ערבית יכולה לארח כיד המלך קבוצה יהודית ולהיפך, אבל הבעיה היא במעטפת, בסביבה שמכילה בני אדם ששונאים אותך בגלל לאום ולא בגלל מי שאתה. יש יהודים ששונאים ערבים ויש ערבים ששונאים יהודים ללא כל סיבה.
    בעת הזאת ולאור נזקי הקורונה בשנה האחרונה, אסור לעצור לילדים ולנוער את המשחקים, וכדי לעשות זאת צריך לעבור לטורנירים בהפרדה בין יהודים לערבים. אני מדגיש שההפרדה היא בגלל המעטפת ולא בגלל הקבוצות. להיכנס ולשחק בכפר קאסם או בכפר אחר זה סיכון מיותר ומשחק בחיי אדם.
    המסר שאני מעביר לילדיי הוא חד וברור:
    כל ערבי הוא בן אדם, וכל מחבל הוא מחבל ודינו מוות.
    ערבים יכולים להיות רופאים, אחיות, נהגי אוטובוס, עובדי הייטק קופאים ועוד ועוד, בני אדם כמוני כמוך.
    הכי עצוב שהמשטרה איבדה שליטה וקבוצות של יהודים מחפשות נקמה דווקא בערבים שלא עשו שום דבר והם השותפים שלנו לדו קיום.
    ולגבי הקבוצות המעורבות כמו לוד, יפו חיפה ועוד ועוד אין לי פתרון. לא רואה קבוצה מעורבת מלוד חוזרת לעמוד על הרגליים. כמה עצוב.

Back to top button
Close