הדלתות של נוף הגליל פתוחות לרווחה

סמי מיכאילוב שהוליך לפני שנה את קבוצת הנוער של נוף הגליל לליגת העל, ומי שאחראי על החטיבה הבוגרת במחלקה, מספר על עונת הבכורה של קבוצת הנוער, שתשחק גם בעונה הבאה בליגת העל. ומספר על המתקן המרהיב שנבנה בנוף הגליל, אשר ללא ספק ידחוף את המחלקה לגבהים חדשים.

עם מתקן חדיש ומתקדם – הפועל נוף הגליל פותחת את שעריה לכולם (יח”צ)

סמי מיכאילוב הגיע להפועל נוף הגליל לפני ארבע עונות, ביחד עם רועי כהן, המנהל המקצועי של המועדון. במהלך אותן שנים, סמי לקח את שנתוני 2001/2002 של המחלקה כשהוא מוליך אותם לפני שנה, עם עלייה היסטורית, לליגת העל לנוער.

סמי מיכאילוב – הוליך את הנוער לעליית ליגה היסטורית לליגת העל (יח”צ)

נוף הגליל שהתמודדה בשנים האחרונות עם בעיה קשה של מתקנים, תתחיל את העונה הבאה במתקן חדיש ואיכותי, אשר ייתן דחיפה משמעותית למועדון ולמחלקה.

סמי, שתף אותנו בתהליך שעברתם בנוף הגליל בשנים האחרונות
“כשהגעתי לפני ארבע שנים התחלנו בתהליך מאוד רציני עם תוכנית לפיתוח שחקנים במחלקה. לקחתי בשעתו את קבוצת נערים ב’ שהייתה מורכבת מהרבה שחקני בית עם פוטנציאל, במטרה לעשות את הדרך הכי נכונה שיכולה להתאים לנוף הגליל, כדי שקבוצת הנוער תהיה בליגת העל.

ואכן, ברוך השם, אחרי עבודה פנטסטית של כל אנשי הצוות במחלקה, עמדנו במשימה עם הישגים מדהימים בשנתיים האחרונות – עליית ליגה היסטורית לליגת העל והעונה הישארות בליגת העל. העונה היו לנו מאבקים מאוד רציניים כדי להישאר בליגה, גם כאשר הליגה הופסקה בשל מגפת הקורונה, היינו מרוחקים מהמקום האחרון, בפער של שלוש נקודות מחוף מבטחים, כך שהכול היה פתוח והיינו עם הפנים קדימה”.

סמי מיכאילוב ביחד עם גילי לנדאו ווילי רוטנשטיינר (יח”צ)

בעונה הבאה המתקן החדש בנוף הגליל יהיה מוכן, זה ייתן למועדון אפשרות נהדרת לעשות קפיצת מדרגה נוספת
“אכן, הולך להיות לנו מתקן ברמה מאוד גבוהה. יהיו לנו מגרש משחקים חדש ומספר מגרשי אימונים, הוקם בניין מאוד מפואר שיכלול חדרי הלבשה ברמה גבוהה וחדרי כושר. ראש העיר מתייחס באופן מאוד חיובי לכל מה שקשור לספורט והחיבור הזה הביא אותו להשקעה גדולה במתקנים. בעזרת השם, כבר בעונה הבאה, הבוגרים והנוער יפתחו את העונה במתקן החדש.

המתקן החדש והמרהיב של נוף הגליל (יח”צ)

הדלתות שלנו פתוחות כעת לכולם, עברנו שתי עונות מאוד קשות בגלל המצוקה של המגרשים. קבוצת הנוער עבדה בתנאים מינימליים וללא מתקנים, לא היה קל להביא שחקנים למחלקה. אבל למרות הכול, בנינו חבורה של גברים, שחקני בית שעשו מספר שנים ביחד. אנחנו אחד המועדונים שסיפק בשנתיים האחרונות הכי הרבה שחקנים לקבוצה הבוגרת – כשמונה תשעה שחקנים מהנוער לבוגרים”.

קבוצת הנוער של נוף הגליל – אחד המועדונים שסיפק הכי הרבה שחקנים לבוגרים (יח”צ)

איך הייתה מסכם את העונה הראשונה בליגת העל?
“זאת הייתה עונה מאוד מסקרנת, נכנסנו ממש להתלהבות. האמנו בעצמנו, גם במצבים קשים כשבהתחלה לא לקחנו נקודות. ניצחונות החוץ על רעננה ובאר שבע נתנו לנו הרבה ביטחון. אמרנו לעצמנו שאנחנו שייכים לליגה הזאת – מגיע לנוף הגליל קבוצת נוער בליגת העל”.

אחרי עונת הבכורה בליגת העל – אמרנו לעצמנו שאנחנו שייכים לליגה הזאת (יח”צ)

שנתון 2003 שסיים את העונה במרכז הטבלה של הליגה השנייה, יצטרף בעונה הבאה לקבוצת הנוער שבליגת העל, איך אתם נערכים לכך?
“יש בשנתון 2003 מספר שחקנים שבהחלט יכולים להשתלב בקבוצה. אם אנחנו מסתכלים על הנוער, היינו השנה הקבוצה הכי צעירה בליגת העל לנוער, ששיתפה הכי הרבה שחקני שנתון 2002, כך שיש לנו בסיס טוב. יש לנו גם נערים ב’ וגם נערים א’ שחקנים שיכולים להתמודד ברמות האלה, כמובן שכעת עם המתקן החדש שיהיה לנו, נוכל להביא שחקנים נוספים בעמדות מסוימות”.

שיהיה בהצלחה!!!

קרא עוד
Back to top button
Close